زمان : 31 Mordad 1389 - 18:42
شناسه : 25186
بازدید : 3583
بازدید فرماندار شهرستان خاتم از مناطق حفاظت شده محیط زیست بازدید فرماندار شهرستان خاتم از مناطق حفاظت شده محیط زیست

بازدید فرماندار شهرستان خاتم از مناطق حفاظت شده محیط زیست


یزدفردا"سید ناصر امامی میبدی در این بازدید كه به اتفاق مهندس حیدری سرپرست اداره محیط زیست شهرستان و کارشناسان مرتبط فرمانداری صورت گرفت از نزدیك در جریان اقدامات اداره محیط زیست جهت حفاظت از گونه های تحت حفاظت جانوری حیات وحش به خصوص پس از خشکسالیهای اخیر قرار گرفت .
سید ناصر امامی در این بازدید شهرستان خاتم را به لحاظ تنوع گونه های جانوری حیات وحش بسیار با اهمیت دانست و از جبیر ، كل و بز ، قوچ و میش ، كاراكال و ... و پرندگانی چون هوبره ، كبك ، تیهو، عقاب طلایی ، زاغ بور و ... بعنوان گونه های بسیار با اهمیت شهرستان خاتم نام برد.
وی در این بازدید از مدیر کل مدیریت بحران استان به خاطر تخصیص اعتبارات خشکسالی و اقدامات بسیار خوب محیط زیست شهرستان در جذب این اعتبارات مانند ساخت آب انبارها ، فراهم نمودن علوفه ، و .... تقدیر نمود و خواستار استمرار این فعالیتها گردید .
ایشان همچنین در دیدار با چند تن از محیط بانان حاضر در منطقه از نگهبانی مستمر و دقیق وتلاش شبانه روزی آنان تقدیر و تشكر نموده وخواست تا در سالجاری كه عرصه های زیست محیطی شهرستان بعلت خشكسالی با خشكی مواجه گردیده و گونه های حفاظت شده بیشتر در معرض خطر و تهدید بیشتری قرار گرفته اند تمام سعی و تلاش خود را جهت مراقبت و حفاظت از گونه های جانوری یاد شده به كار گیرند و با متخلفان و شكارچیان برخورد بسیار جدی و قاطع داشته باشند .
در پایان این بازدید سرپرست محیط زیست شهرستان نیز از عنایت فرماندار خاتم به محیط زیست تقدیر و تشكر نمود.


یزدفردا