زمان : 30 Mordad 1389 - 18:52
شناسه : 25149
بازدید : 8270
معارفه رئیس سازمان میراث فرهنگی استان با چراغ خاموش !!بوی مشائی می آید!!! معارفه رئیس سازمان میراث فرهنگی استان با چراغ خاموش !!بوی مشائی می آید!!!
معارفه رئیس سازمان میراث فرهنگی استان با چراغ خاموش !!بوی مشائی می آید!!!

یزدفردا :یزدفردا:30 دی ماه 88 خبر بازنشستگی عظیمی نیا فرماندار یزد و جانشینی مهندس سیفی رییس میراث فرهنگی  در یزد فردا  منتشر  و چهارم بهمن ماه مهندس سیفی در کنفرانس خبری خود این  خبر را تائید کرد  و به دلیل به تاخیر افتادن بازنشستگی عظیمی نیا  ابلاغ صادر ولی معارفه  18 اردیبهشت ماه صورت گرفت  و از 18 اردیبهشت ماه 89 تا کنون که 102 روز از آن روز می گذرد هر روز خبری  از معرفی  افراد مختلف جهت تصدی این سمت در رسانه ها و افکار عمومی  به گوش رسید .

آخرین گزینه ای که خبر  آن در یزدفردا نیز انتشار یافت مهران فاطمی (اژدرپور)   بود که از حمایت مدیریت ارشد استان نیز برخوردار بود و این خبر همچنان مسکوت ماند تا خبر پشت پرده یک انتصاب:مديريت جدید میراث فرهنگی یزد در هاله ای از ابهام  نیز عمومی شده و خبر از انتصاب مدیری شمالی می داد که از حمایت ویژه رئیس دفتر ریاست جمهوری جناب آقای مشائی برخوردار  است و این خبر که چند روز قبل در یزدفردا منتشر شد  و نا گفته های پشت پرده این انتصاب و عدم رضایت مدیریت ارشد استان را به دلیل  رعایت برخی مسائل مسکوت گذاشت تا حداقل مدیران ارشد میراث فرهنگی کشور با تصمیمی منطقی  به گزینه ای بومی و مورد وثوق مدیریت ارشد استان برسند .
اما تازه ترین خبری که امروزمسعود میرجلیلی خبرنگاریزدفردا  گزارش داد : حاکی از برگزاری مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی بدون حضور خبرنگاران  در یزد دارد .
براساس  همین گزارش : رضایی  به عنوان رییس میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان یزد  در سکوت رسانه ای و تنها با حضور معاونین سازمان معرفی شده است   .
 
شواهد  حاكی از انست كه علیرغم معرفی گزینه های گوناگون از سوی استان ؛مسوولین میراث فرهنگی كشور اصرار بر گزینه غیر بومی انهم از نوع شمالی داشته اند ؛سوای از اینكه گزینه های معرفی شده از سوی استان دارای چه ویژگیها وسوابقی می باشند نكاتی قابل تا مل در خصوص اصرار تهران بر گزینه غیر بومی انهم از استانهای شمالی وجود دارد

حال چرا و به چه دلیل نظرات وافکار عمومی استان برای مسئولان میراث فرهنگی کشور ملاک عمل نبوده و نیست جای سئوال دارد و شایعاتی از قبیل مهره چینی  ،مشایی رییس دفتر رییس جمهور برای انتخابات آینده ریاست جمهوری را قوت می بخشد .

که امید واریم این شایعات در حد شایعه باشد و تخصصی ترین سازمان استان ،سیاسی ترین مدیر را تجربه نکند که اگر چنین باشد باید فاتحه یزد تاریخی را خواند .



یزدفردا