زمان : 24 Mordad 1389 - 22:42
شناسه : 25035
بازدید : 3296
طی مراسمی از آزادگان سرافراز شهرستان مهریز تجلیل خواهد شد. طی مراسمی از آزادگان سرافراز شهرستان مهریز تجلیل خواهد شد.

طی مراسمی از آزادگان سرافراز شهرستان مهریز تجلیل خواهد شد.


یزدفردا "در جلسه ای که روز یکشنبه 24 مرداد با حضور فرماندار، بخشدار و رئیس بنیاد شهیدو امور ایثارگران شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد مقرر شد طی برنامه ای از زحمات، رشادت ها و جانفشانی های ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان مهریز تجلیل شود.

در این جلسه احمدعلی زارعزاده فرماندار مهریز ضمن گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت : فضای کنونی جامعه که با انواع جنگ نرم و تبلیغات گسترده علیه نظام روبرو می باشد، نیازمند تبیین و تعمیق فرهنگ ایثار، رشادت ، جانبازی و معنویت است و این مردان بزرگ می توانند بیشترین تاثیر را به عنوان الگوهای واقعی در رشد فرهنگ دینی ایفا نمایند.

در ادامه نصیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ضمن بیان اهمیت برگزاری این مراسم افزود : هر قدر تلاش و همت نمائیم نمی توانیم آنچه شایسته و درخور مقام جانبازان و ایثارگران باشد انجام دهیم اما همین قدر که درصدد تجلیل و پاسداشت زحمات آنان برآییم اندکی از شرمندگی ما در قبال خیل عظیم انسانهای سلحشور خواهد کاست.

در پایان قرار شد این مراسم روز پنجشنبه 28 مرداد در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با دعوت از آزدگان سرافراز مهریزی برگزار شود.

یزدفردا