زمان : 24 Mordad 1389 - 21:43
شناسه : 25031
بازدید : 3158
تجلیل از مدیر وبلاگ کانون دارالشفاء زارچ همزمان با روز خبرنگار توسط بخشدار تجلیل از مدیر وبلاگ کانون دارالشفاء زارچ همزمان با روز خبرنگار توسط بخشدار

تجلیل از مدیر وبلاگ کانون دارالشفاء زارچ همزمان با روز خبرنگار توسط بخشدار

یزدفردا "همزمان با روز خبرنگار در مراسمی از محمد ابراهیم آسایش مدیر وبلاگ کانون فرهنگی هنری دارالشفاء توسط بخشدار زارچ تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی کانون مساجد یزد، در اين مراسم که جمعي از فعالين عرصه خبر حضور داشتند ابوترابی، بخشدار زارچ با اشاره به جایگاه و اهمیت خبرنگاری در جامعه اظهار داشت: باید تمهیدات لازم برای تشکیل خبرنگار محله، شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی اندیشیده شود و خبرنگاران و فعالان این عرصه توجه جدی به آن داشته باشند.
وی در ادامه تاسیس شورای هماهنگی و اطلاع رسانی بخش و همچنین راه اندازی پرتال خبری بخشداری زارچ را از اولویت های کاری خود در زمینه روابط عمومی و اطلاع رسانی ذکر کرد.
ابوترابی سپس برپیگیری و رفع موانع ومشکلات بحث خبرنگاری زارچ تا رسیدن به حد مطلوب ودرخور و شایسته این بخش تاکید کرد .
سید ذبیح الله موسوی، مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این همایش با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی در جامعه گفت: روابط عمومی پل ارتباطی میان مخاطبان و سازمان و آیینه تمام نمای یک سازمان است.
وی گفت: در جامعه امروز که عصر اطلاعات است، نقش و جایگاه روابط عمومی کمرنگ شده است و خواستار توجه جدی به این مقوله شد.
وی همچنین افزود: خبرنگاران نقش مهمی در تحول منطقه، معرفی و شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل ها و شناسایی مشکلات و مسايل منطقه بر عهده دارند.
گفتنی است،وبلاگ کانون فرهنگی هنری دارالشفا به آدرسhttp://k-daroshafa.blogfa.com از تاريخ۶/۷/۸۸شروع به فعاليت نموده است و در نظر دارد تا اخبار کانون فرهنگی هنری دارلشفاء و شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری بخش زارچ و همچنین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و کشور را منعکس نماید.

یزدفردا