زمان : 20 Mordad 1389 - 23:02
شناسه : 24893
بازدید : 2003
خبرهای کوتاه از سازمان تبلیغات اسلامی ابرکوه حرم امامزادگان محل قرب به خدا و درخواست حاجات است خبرهای کوتاه از سازمان تبلیغات اسلامی ابرکوه حرم امامزادگان محل قرب به خدا و درخواست حاجات است

خبرهای کوتاه از سازمان تبلیغات اسلامی ابرکوه

حرم امامزادگان محل قرب به خدا و درخواست حاجات است

ابرکوه سرپرستی یزد فردا :بنا براعلام اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه:حجت الاسلام محمد پورقیومی در جمع خواهران جوان و نوجوان كه به زیارت امامزاده عباسعلی (ع) مریم آباد از توابع بخش مركزی ابركوه آمده بودند، گفت: یكی از آداب زیارت متوسل شدن به معصومین (ع) جهت كسب معنویت، قرب به خدا و برآورده شدن حاجات است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی ابركوه اظهار داشت: در محضر اولیای خدا رعایت احترام و اداب خاص مورد سفارش اسلام لازم است.
اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و پاسخ گویی به سؤالات حاضرین از دیگر برنامه های این مراسم بود كه در تاریخ 17/5/89 برگزار شد.
تشكیل جلسه فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی (ع)
رییس اداره تبلیغات اسلامی ابركوه ضمن شركت در مراسم نماز جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان با حجت الاسلام روانشاد امام جماعت دیدار و گفتگو كرد.
حجت الاسلام محمد پورقیومی ضمن تجلیل از تلاش های فرهنگی و تبلیغی روحانی مسجد پیرامون مسایل فرهنگی منطقه و این مسجد نكاتی را یادآور شد و در این زمینه قول همكاری داد.
.
برگزاری اردوی فرهنگی، سیاحتی
با همكاری اداره تبلیغات اسلامی ابركوه تعداد 25 نفر از شركت كنندگان در كلاس مفاهیم سطح 3 قرآن كریم محله اردی از توابع بخش بهمن ابركوه در اردوی یك روزه به روستای مریم آباد و امام زاده عباسعلی (ع) اعزام شدند.
اقامه نماز جماعت، جلسه سخنرانی، پرسش و پاسخ، زیارت، مسابقه، پذیرایی و پارك شهر از جمله برنامه های این اردو بود.
نماز و یاد خدا، منكرات اجتماعی و خانوادگی را از بین می برد
رییس اداره تبلیغات اسلامی ابركوه پس از اقامه نماز جماعت در جمع نمازگزاران مسجد امام جواد (ع) روستای رییس آباد از توابع بخش مركزی ابركوه اظهار داشت: از دیدگاه قرآن كریم نماز هم یاد خداست و هم انسان را از زشتی ها باز می دارد و اگر فردی نسبت به این مهم بی توجهی كند، خداوند متعال زندگی را بر او سخت می كند.
حجت الاسلام محمد پورقیومی ضمن برشمردن بخشی از آسیب های موجود در میان خانواده ها، در خصوص افزایش آمار طلاق هشدار داد.
وی آشنایی با وظایف و رعایت حقوق همسر، و نیز توجه خاص به معنویات را خواستار شد.

یزدفردا