زمان : 18 Mordad 1389 - 04:00
شناسه : 24792
بازدید : 2062
پيام فرماندار مهریز به مناسبت روز خبرنگار پيام فرماندار مهریز به مناسبت روز خبرنگار

یزدفردا "احمدعلی زارعزاده فرماندار مهریز طی پیامی روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و ما یسطرون
بادرود و صلوات به پیشگاه مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام و ائمه معصومین(ع) هدایتگران واقعی بشر وسلام به روح مطهر امام خمینی(ره)رهبر كبیر انقلاب شكوهمند اسلامی‘ مقام عظمای ولایت وهمه شهدای گرانقدر راه فرهنگ‘اندیشه و مبارزه كه با خون پاك خود آزادی را برای بشریت به ارمغان آوردند. پاكترین درودها به محضر فرهیختگان فعالان عرصه ی رسانه یعنی خبرنگاران كه نخبگان با بصیرت جامعه هستند.
فرصت را غنیمت شمرده به مناسبت 17 مردادماه " روزخبرنگار" یاد ‘ نام و خدمات همه شهدا و ایثارگران این عرصه بویژه شهید صارمی را پاس می داریم.
بی شك موقعیت ممتاز شما تلاشگران این عرصه نقش مهمی در تصمیم سازی و تصمیم گیری های راهبردی و برنامه ریزی های كلان درعصر اطلاعات و ارتباطات دارد كه این امر موجب شده تا در كشورهای مختلف دنیا به فعالان عرصه خبر توجه ویژه ای شود و به حمدالله در نظام جمهوری اسلامی نیز خدمات ارزشمند و فرهنگی اجتماعی شما قلم به دستان از قداست و منزلت ویژه ای برخوردار است.
در موقیعت حساس كنونی رسالت خبرنگاران تنویر افكار عمومی جامعه برای ایجاد بینش و بصیرت بیشتر ،تامین نیازهای اطلاعاتی مردم ، انعكاس منصفانه عملكرد ها و خدمات مسئولین نظام اسلامی به آحاد جامعه می باشد.خبرنگاران همواره می بایست روح امید و شادابی را در جامعه ایجاد نمایند.زیرا اصحاب رسانه بازوی توانمند میدان مقاومت،رشد و تبعیت از مقام معظم رهبری در گره گشایی از علوم و فنون و بازگشایی دروازهای نو،افتخار سیاسی،اجتماعی و فرهنگی بوده اند.
در جوامع در حال توسعه كنونی جریان دوسویه اخبار و اطلاعات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و غفلت از آن خلاء اطلاعاتی و بروز شایعات در جامعه را در پی خواهد داشت.خبرنگاران همواره باید با تهیه اخبار ‘گزارش و تحلیل های واقع بینانه و علمی‘جلوه های روشن و شفافی از تجلیات نظام در عرصه ملی و بین الملی باشند.
به همین مناسبت لازم می دانم از زحمات و تلاشهای بی شائبه خبرنگاران‘ گزارشگران‘ عكاسان و همه دست اندركاران عرصه خبر قدردانی و تشكر نمایم و امیدوارم در سالی كه از سوی مقام معظم رهبری سال همت مضاعف و كار مضاعف نام گرفته است‘ تلاشگران این حوزه نیز در راستای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
با آرزوی توفیق
احمدعلی زارعزاده - فرماندار مهریز

 


یزدفردا