زمان : 13 Mordad 1389 - 23:45
شناسه : 24684
بازدید : 3819
دکتر حمید شاه آبادی در نشست خبری در یزد :یزدی ها در حوزه های مختلف می توانند خود را مطرح کنند دکتر حمید شاه آبادی در نشست خبری در یزد :یزدی ها در حوزه های مختلف می توانند خود را مطرح کنند
یزدفردا "دکتر حمید شاه آبادی معاون هنری وزارت ارشاد در نشست خبری  در یزد خطاب به خبرنگاران اظهار داشت :در حوزه هنرتلاش  کنیدو واقعیات را به تصویر کشیده ونواقص را نقد وکاستی ها را بیان  نمایید .
به گزارش خبرنگاریزدفردا :دکتر حمید شاه آبادی با اشاره به سفرهای استانی خود افزود:توجه به شهرستانها در اولویت کاری معاونت هنری وزارت ارشاد قرار دارد .وی افزود:اعتقاد داریم و طرح جدیدی هم مطالعه شد که به هر اندازه که ممکن است سفرهای اختصاصی برای بررسی حوزه هنر به استانها انجام شود .
وی در ادامه افزود :ما داشته های خود را در حوزه هنر در استانها را می توانیم به تصویر کشیم و دغدغه ها نیز به تصویر کشیده شود و راهکارهای اجرائی تدوین  شود .

دکتر شاه آبادی در رابطه با دستاوردهای سفر خود به یزد اظهار داشت :مهمترین دستاورد این سفر ،شناخت بیشتر ظرفیت های استان  است وبرای ما دستاورد بزرگتری هست که می توانیم راهکارهای مناسبی را تدوین نمائیم  .
وی افزود:دامنه فعالیت های معاونت هنری وزارت ارشاد تمامی هنر ها باستثناء سینما را در برمی گیرد همه هنرمندان در همه رشته ها را شامل می شود .

دکتر شاه آبادی به دیدار خود با هنرمندان استان اشاره نموده و افزود:در پی دیدار صورت گرفته با هنرمندان استان احساس می کنم ظرفیت بالائی وجود دارد و یزدی ها در حوزه های مختلف می توانند خود را مطرح کنند .
وی در مورد بخشی دیگر از فعالیت ها و برنامه های معاونت هنری وزارت ارشاد اظهار داشت :یکی از برنامه ها ،آموزش تئاتر به جوانان خواهد بود که با اعزام مدرسین خبره وایجاد کارگاه های آموزشی که عملا ویژه جوانان خواهد بود و امید واریم که کار مفیدی در جهت آموزش جوانان علاقمند صورت گیرد .

یزدفردا