زمان : 13 Mordad 1389 - 22:03
شناسه : 24674
بازدید : 2303
احداث مرکز ثابت خونگیری در ابرکوه پاسخ به اشتیاق مردم مرکز ثابت خونگیری در ابرکوه احداث می گردد. احداث مرکز ثابت خونگیری در ابرکوه پاسخ به اشتیاق مردم مرکز ثابت خونگیری در ابرکوه احداث می گردد.
ابرکوه – رحیم میرعظیم :معاون فرماندار ابرکوه از احداث مرکز ثابت خونگیری در شهرستان ابرکوه خبر داد.
به گفته مهندس ابوالحسینی: با توجه به نیاز و درخواست مردم ابرکوه جهت ایجاد یک مرکز ثابت خونگیری و با تلاشهای انجام شده ، مقدمات ایجاد این مرکز فراهم شده است.وی همچنین از موافقت کمیسیون ماده 132 استانداری با طرح احداث مرکز ثابت خونگیری ابرکوه نیز خبر داد. به گفته وی برای احداث این مرک خونگیری که خواسته به حق مردم ابرکوه در چند سال گذشته بوده است، مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.وی همچنین خاطر نشان ساخت: کل اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل این مرکز خونگیری، 1 میلیارد و 500 میلیون ریال می باشد.
معاون فرماندار ابرکوه اظهار داشت: این مرکز در محل ساختمان نیمه تمامی که در سالیان گذشته با همت خیرین، به صورت اسکلت فلزی در امده بود، احداث می گردد.
ابوالحسینی اذعان داشت: در حال حاضر در شهرستان ابرکوه خونگیری به صورت هفتگی ، با اعزام تیم خونگیری وبا کمک مرکز بهداشت شهرستان صورت می پذیرد ،که با توجه به اشتیاق مردم، جهت انجام این کار خیر، اقدامات حال حاضر، جوابگوی اهداء کنندگان خون در این شهرستان نمی باشد.
وی در پایان اظهار امیدواری نمود، که با ساخت این مرکز ثابت خونگیری بتوا ن به اشتیاق مردم شهرستان به این امر خیر پاسخ داد.

یزدفردا