زمان : 11 Mordad 1389 - 16:37
شناسه : 24638
بازدید : 1393
ديدار اعضاء كانون بسيج هنر مندان شهرستان خاتم با فرماندار شهرستان خاتم در هفته جوان ديدار اعضاء كانون بسيج هنر مندان شهرستان خاتم با فرماندار شهرستان خاتم در هفته جوان
یزدفردا "در اين جلسه سيد ناصر امامي با تبريك هفته جوان و همچنين اعياد و روز هاي پر خير و بركت شعبان از حضور پر شور هنرمندان جوان و پيشكسوت دراين جلسه تشكر و قدر داني ويژه اي بعمل آورد و نقش هنر مندان و تاثير آنها را بر نشاط اجتماعي در جامعه مهم ارزيابي كردندو اظهار داشتند بايد بدنبال فراگرفتن و ارئه صحيح هنر باشيم از فرصتها استفاده كنيم و هنر مندانه كار كنيم معيارها را بسنجيم و هنر راازدريچه ايمان ارائه كنيم تا باعث پيشرفت شويد هنر اگر ما را به خدا برساند ارزش دارد و بايد بر اموزش احتمام ورزيم.

در ادامه نيز نمايندگان حوزه هاي هنري به ارائه ديدگاهها و پيشنهادات خود پرداختند.

خانم پور باقريان با بيان اينكه در رشته ما يعني گليم بافي بايدشناسانده شود خواستار زمينه سازي هايي جهت بازار يابي و تبليغ گليم خاتم شودند.

 علي دهقان نماينده حوزه تئاترو تعزيه با تبريك اعياد شعبانيه و عيد اعظم به كمبود امكانات هنر مندان در بحث نبود مجتمع فرهنگي - عدم حضور مسئولين در مراسمات و جلسات عدم تعامل خانه فرهنگ و اداره ارشاد با هنر مندان و توجه نكردن به هنر مندان در بحث تسهيلات اشاره كردند .

خانم تاج آيادي نماينده حوزه طراحي و نقاشي با بيان اينكه هنر مندان در ارائه آثار و فعاليتهايشان مشكلاتي دارند افزودند مهمترين عاملي كه باعث رشد انسان ميشود اين است كه خود انسان دنبال كار باشداگر چه از سوي مسئولين هم حمايت هاي مادي و معنوي يا ارائه خدمات و تسهيلات بشوند تا به پيشرفتشان كمك كند.

 نجفيان سرپرست اداره ارشاد اسلامي با بيان اينكه هنر بايد حرفه اي شود و حرمت هنر را بايد نگه داشت اگر هنر مند قدر خود را بداند علاقه مند هنر است علاقه مندانه كار كند و براي خود نمائي نباشد.

در پايان جلسه آقاي امامي با ارائه رهنمودها و بر پيشرفت در كار تاكيدكردند.

همچنين در اين جلسه مصوباتي بشرح ذيل صورت گرفت .

مقرر شد از سوي مشاور جوان جلسات ماهيانه در خصوص گفتگوي جوانان با مسئولين و فرماندار برگزار شود .

مقرر شد زمينه هاي لازم جهت بازار يابي كالا توسط فرمانداري و صنايع دستي شهرستان فراهم گردد.
مقررشد از سوي اداره ارشاد اسلامي كارگاه هاي آموزش حرفه اي براي هنر مندان تشكيل شود .
یزدفردا