زمان : 09 Mordad 1389 - 22:40
شناسه : 24618
بازدید : 2274
معاون برنامه ريزي استاندار يزد تاكيد كرد؛مشاركت و فعاليت بانك ها ؛ عامل رشد و توسعه بخش صنعت و اقتصاد استان معاون برنامه ريزي استاندار يزد تاكيد كرد؛مشاركت و فعاليت بانك ها ؛ عامل رشد و توسعه بخش صنعت و اقتصاد استان
معاون برنامه ريزي استاندار يزد گفت: مشاركت و فعاليت بانك ها در زمينه هاي سرمايه گذاري و اعطاي تسهيلات به واحد هاي صنعتي از عوامل رشد و توسعه بخش صنعت و اقتصاد استان يزد است.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،" محمد رضا بابايي" در نشست شوراي بانك هاي استان كه در محل دفتر معاونت برنامه ريزي استانداري يزد برگزار شد، اظهار داشت: بخش صنعت و اقتصاد استان در حال توسعه و در حال حاضر در مسير اصلي خود قرار گرفته است.
وي افزود: با توجه به تسهيلات بانك ها از منابع مختلفي كه در اختيار دارند شرايط تمديد مهلت زمان بازپرداخت واحد هاي صنعتي كه در باز پرداخت وام خود دچار مشكل شده اند در حال بررسي است.
بابايي با تاكيد بر اجرايي شدن ابلاغيه هاي معاون اول رئيس جمهور، از ارائه گزارش شوراي بانك ها در خصوص اقدامات و فعاليت هاي صورت گرفته در پرداخت تسهيلات با حضور استاندار در نشست بعدي خبر داد و بر پيگيري امور و پرداخت تسهيلات بنگاه هاي زود بازده تاكيد كرد.
در اين نشست اعضا به بيان ديدگاه هاي خود پرداخته و در پايان تصميمات لازم اتخاذ شد.

یزدفردا