زمان : 02 Mordad 1389 - 02:46
شناسه : 24475
بازدید : 1992
پیام امام جمعه ابرکوه به مناسبت هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی زاهدان پیام امام جمعه ابرکوه به مناسبت هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی زاهدان

ابرکوه -میرعظیم -سرپرستی یزدفردا :حجة الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه به مناسبت هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در پیامی این حادثه تروریستی را محکوم کرد. امام جمعه ابرکوه در این پیام آورده است:

 بسم ا... الرحمن الرحیم ، در ایام ماه مبارک شعبان و روزهای ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... و برادر فداکارشان حضرت ابوالفضل العباس، بار دیگر عوامل و مزدوران جنایتکار استکبار جهانی ،ملت شهید پرور ایران، بخصوص مردم مظلوم و محروم خطه سیستان و بلوچستان را داغدار نمود. حادثه تروریستی در زاهدان به دست کسانی رغم می خورد که از وحدت بین شیعه و سنی هراس داشته و در صدد اختلاف و نفاق بین مسلمانان منطقه هستند. این جنایت تأسف بار نشانگر آن است که قدرتهای ستمگر و زورگو، ایجاد امنیت پایدار و وحدت و دوستی و برادری را در منطقه با منافع خود در تضاد می بینند. اما بدانند شهدای مظلوم این حادثه، پیام آوران مظلومیت و حقانیت ملت ایران هستند و ثمره این خونهای پاک، همدلی و برادری را در بین مردم غیور منطقه، بیش از پیش بارور کرده و این مسیر نورانی در پرتو ارواح شهداء ،روز بروز شفاف تر خواهد شد. اینجانب با عرض تسلیت هفتمین روز شهادت این عزیزان به محضر حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری، به ویژه خانواده های داغدار این عزیزان، از درگاه ایزد منان برای بازماندگان این شهداء صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.


یزدفردا