زمان : 31 Tir 1389 - 18:40
شناسه : 24459
بازدید : 3663
به مناسبت هفته تامین اجتماعی رئیس وكاركنان تامین اجتماعی بافق با امام جمعه دیدار و یاد شهدا را گرامی داشتند به مناسبت هفته تامین اجتماعی رئیس وكاركنان تامین اجتماعی بافق با امام جمعه دیدار و یاد شهدا را گرامی داشتند


یزدفردا "بافق"عسکری سرپرستی یزدفردا:به مناسبت هفته تامین اجتماعی رئیس وكاركنان تامین اجتماعی بافق با امام جمعه این شهر دیدار كردند
حجت الاسلام سلیمانی در این دیدار ضمن قدردانی از مسوولان تامین اجتماعی بافق ،خدمات این سازمان به جامعه بیمه شدگان وبازنشستگان را ستود.
امام جمعه بافق اهمیت دین اسلام نسبت به خدمت رسانی به مردم را یادآور شد و گفت : خدمتگذاری به قشرهای آسیب پذیر ونیازمند در سازمان تامین اجتماعی ریشه در احكام اسلامی دارد و مردم قدردان خدمات این سازمان هستند.
رئیس تامین اجتماعی بافق هم قبل از سخنان امام جمعه ، ضمن گزارشی از فعالیتهای این سازمان گفت : براساس آمارهای موجود در حال حاضر در شهرستان بافق بیش از 11هزار و600 نفر بیمه شده اصلی و یكهزارو 508 مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند كه با احتساب افراد تحت تكفل بالغ بر38 هزار نفراز خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند .
"حجی محمد تشكری " افزود: پارسال بالغ بر93 میلیارد و854 میلیون ریال در قالب تعهدات كوتاه وبلند مدت برای این افراد هزینه شده است .
كاركنان تامین اجتماعی بافق در هفته تامین اجتماعی یاد وخاطره شهدا را گرامی داشتند
به همین مناسبت مدیر وپرسنل سازمان تامین اجتماعی بافق به گلستان شهدای امام زاده عبدا... و حسینیه میانگاه رفتند و ضمن عطر افشانی وگلباران قبور شهدا و قرائت فاتحه برمزاراین عزیزان یاد وخاطره ی ایثارگریهاو دلاورمردیهای شهدای والامقام دوران 8 سال دفاع مقدس را گرامیداشتند و با آرمانهای امام وشهدان تجدید میثاق كردند .
25 لغایت 31تیر ماه هرسال هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است

یزدفردا