زمان : 31 Tir 1389 - 01:15
شناسه : 24430
بازدید : 2641
 بازدید استاندار یزد از مدرسه عالی آیت الله شهید مطهری بازدید استاندار یزد از مدرسه عالی آیت الله شهید مطهری
یزدفردا "استاندار یزد بر تهیه لایحه و یا طرحی به منظوررفع خلاهای قانونی موجود در جهت كمك رسانی به مراكز آموزش معارف دینی تاكید كرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، آیت الله ناصری در ابتدای این نشست كه با حضور استاندار یزد، معاونین و جمعی از اعضای هیات امنای مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، ضمن تشریح اقدام و فعالیت های این مركز آموزشی، به بیان مسائل و مشكلات این مركز پرداخت و خواستار رفع آنها شد.
محمد رضا فلاح زاده نیز در این نشست ایجاد مراكز آموزشی همچون مدرسه عالی آیت الله شهید مطهری را اقدامی مثبت، اصولی و زیربنایی ارزیابی كرد و ضمن قدردانی از خدمات هیات امنای این مركز گفت: اگر مجموعه ای بر اساس تدین، دلسوزی و تخصص بنا شود خروجی آن نیز مطلوب و شایسته خواهد بود.
استاندار یزد با تاكید بر حمایت جدی و مناسب از این گونه مراكز اظهار داشت: باید از طریق تعریف قانون های لازم زمینه را برای حمایت مستمر و مداوم از این مجموعه ها فراهم آورد. استاندار یزد خواستار تهیه لایحه و یا طرحی به منظور رفع خلاهای قانونی در این رابطه شد. در ادامه این نشست سایر اعضا به بیان دیدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند و استاندار یزد نیز به منظور رفع برخی از مشكلات این مركز آموزشی دستورات لازم را صادر كرد.
گفتنی است مدرسه عالی شهید مطهری واحد یزد در مهرماه 1377 افتتاح شده و با دو رشته فقه و حقوق اسلامی و فلسفه و حكمت اسلامی در مقطع كارشناسی فعالیت آموزشی خود را ادامه می دهد.


یزدفردا