زمان : 30 Tir 1389 - 01:32
شناسه : 24393
بازدید : 2640
با حضور مدیر كل بهزیستی استان یزد چند طرح عمرانی وفرهنگی در شهرستان بافق به بهره برداری رسید با حضور مدیر كل بهزیستی استان یزد چند طرح عمرانی وفرهنگی در شهرستان بافق به بهره برداری رسید

 

یزدفردا "بافق "عسکری سرپرستی یزدفردا :بهره برداری از 5 واحد مسكونی موسسه خیریه فاطمه الزهرا بافق با اعتباری بالغ بر 275 میلیون تومان كه هر كدام از آنها در زمینی به مساحت 150 متر مربع و زیربنای 83 متر مربع ساخته شده است از جمله این طرحها بود.
 همچنین ساختمان مكتب قرآن سروان شهید"عباسعلی قاسمیان" با حضور دكتر رحیمی نسب به بهره برداری رسید. این موسسه درزمینی به مساحت 216 مترمربع و زیربنای 160 متر مربع با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان توسط خانواده شهید قاسمیان ساخته شده است.
مركز آموزش و توانبخشی نرگس نیز از دیگر طرحهایی بود كه در بافق افتتاح شد. در این مركز به معلولان ذهنی بالای 14 سال آموزشهای مهارتی ارائه می شود.
 سه واحد مسكونی و 4 باب ساختمان تجاری مددجویان تحت پوشش بهزیستی در روستای مباركه هم به بهره برداری رسید.
 این واحدهای مسكونی مجموعا در زمینی به مساحت بالغ بر 600 متر مربع و زیربنای 400 متر مربع و ساختمانهای تجاری نیز در زمینی به وسعت 100 متر مربع ساخته شده و برای عملیات اجرایی آنها افزون بر 150 میلیون تومان هزینه و پرداخت شده است.
 نمایشگاه اجتماعی, فرهنگی یاران امید بافق هم با حضور مدیركل بهزیستی استان یزد افتتاح شد . در این نمایشگاه بیش از 200 قطعه عكس در ارتباط با معضلات اعتیاد به نمایش درآمده و در 11 غرفه نیز صحنه هایی با موضوعات اعتیاد, بد حجابی و شیطان پرستی برپا شده است. كتاب و محصولات فرهنگی با تخفیف 30 درصد نیز در حاشیه این نمایشگاه عرضه می شود. این نمایشگاه به مدت یك هفته در محل ساختمان قدیم آموزش و پرورش بافق برای بازدید عموم دایر است.

 


یزدفردا