زمان : 30 Tir 1389 - 00:36
شناسه : 24391
بازدید : 4646
یحیی گل محمدی به توافق نرسید،داوود مهابادی بار دیگر سرمربی تیم فوتبال تربیت یزد شد یحیی گل محمدی به توافق نرسید،داوود مهابادی بار دیگر سرمربی تیم فوتبال تربیت یزد شد

یزدفردا "ورزشی :سعید صادقی مقدم :پس از به توافق نرسیدن "یحیی گل محمدی" سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال تربیت یزد در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور با مسوولان این تیم برای ادامه همکاری ٬ "داوود مهابادی" که سرمربیگری تیم تربیت را دو فصل پیش بر عهده داشت پس یکسال دوری از این تیم بار دیگر به مدت یکسال هدایت نماینده استان یزد در لیگ دسته اول کشور را بر عهده گرفت.

طبق توافقات صورت گرفته مسوولان تربیت یزد با سرمربی جدید این تیم ٬ قرار است در فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه های کشور دو مربی بومی در کادر فنی تیم تربیت به مهابادی کمک کنند.

گفته می شود مهابادی در حالی با مسوولان باشگاه تربیت یزد به توافق رسیده که تیم های داماش گیلان و گسترش فولاد تبریز نیز خواهان به خدمت گرفتن وی بوده اند و مذاکراتی نیز در این خصوص بین طرفین صورت گرفته بود.

مهابادی در یکسال گذشته و پس از جدایی از تیم فوتبال تربیت یزد ٬ سرمربیگری تیم های مقاومت سپاسی شیراز در لیگ برتر و پیام مشهد در لیگ دسته اول را عهده دار شد که پس از انجام چند بازی از سمت خود در هر دو تیم یاد شده استعفا کرد و در هفته های پایانی رقابت های لیگ دسته اول به عنوان مدیر فنی تیم صنعت نفت آبادان انتخاب شد.

مهابادی متولد سال ۱۳۵۲ در تهران و دارای لیسانس تربیت بدنی و مدرک مربیگری A کنفدراسیون فوتبال آسیا است و سرمربیگری تیم راه آهن شهر ری را نیز در کارنامه دارد.

یزدفردا