زمان : 28 Tir 1389 - 17:59
شناسه : 24374
بازدید : 1369
 از جانبازان شاغل در شركت سنگ آهن مركزی بافق تجلیل شد از جانبازان شاغل در شركت سنگ آهن مركزی بافق تجلیل شد

یزدفردا "بافق "عسکری سرپرستی یزدفردا :در این مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به نقش مردم بافق در حماسه 8 سال دفاع مقدس گفت: نیروهای این شهرستان دردوران دفاع مقدس جزء فعالترین نیروهای جنگ بودند .
"فرهنگ دوست" خدمتگزاری به خانواده ایثارگران را توفیق الهی دانست و گفت: در برابر این توفیقی كه نصیب شده باید شكرگزارباشیم.
وی با بیان اینكه واگذاری مسوولیتهای بنیاد شهید وامور ایثارگران استان به شهرستانها از اولویتهای سال جاری این نهاد است افزود: این تصمیم در راستای حل و فصل سریع مشكلات ایثارگران استان یزد اتخاذ شده است.
مشاوراستاندار یزد در امور ایثارگران نیز ضمن تجلیل از جانبازان از تلاش و پیگیری مسوولان استان درخصوص اراضی كوی شرق یزد خبر داد و گفت: در این ارتباط موضوع از طریق دستگاه قضایی در حال پیگیری است و امیدواریم در روزهای آینده حكم نهایی صادر شود.
آقای "دهقان" افزود: با تحقق این مهم مشكل چندین ساله جمعی از ایثارگران استان در زمینه اراضی كوی شرق یزد برطرف و آنها ازبلاتكلیفی رها خواهند شد.
امام جمعه بافق نیز ضمن تبریك اعیاد شعبانیه به مقام و منزلت جانبازان و ایثارگران اشاره كرد و گفت: جانبازان شهیدان انقلابند و دردوران دفاع مقدس به دور ازتعلقات مادی برای حفظ انقلاب از خود مایه گذاشته و ولایت پذیری خود را به اثبات رساندند.
حجت الاسلام "سلیمانی" با اشاره به دسیسه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب افزود: برای مقابله با توطئه های استكبار جهانی بصیرت و آگاعی ازنیازهای ضروری جامعه اسلامی است و جانبازان در این خصوص وظیفه ای بسیارسنگین دارند.
"اسرافیل احمدیه" مدیر عامل شركت سنگ آهن مركزی بافق هم با اشاره به سال همت مضاعف و كار مضاعف گفت: برای حل و فصل برخی از مسائل و مشكلات جانبازان شاغل این واحد, نیازمند مساعدت و همراهی همه مسوولین هستیم و خدمت به ایثارگران را وظیفه خود می دانیم.
خاطرنشان می شود دراین نشست همچنین ضمن بررسی مسائل و مشكلات جانبازان شاغل در سنگ آهن مركزی بافق با اهدای هدایا از آنان تجلیل شد.

 

یزدفردا