زمان : 28 Tir 1389 - 17:51
شناسه : 24371
بازدید : 3594
آغاز به كار تقاطع غیرهمسطح چهارراه مهدیه یزد در هفته گذشته آغاز به كار تقاطع غیرهمسطح چهارراه مهدیه یزد در هفته گذشته

یزدفردا :مهندس کوچک زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از آغاز به كار تقاطع غیرهمسطح چهارراه مهدیه یزد در هفته گذشته خبر داد.
محمد رضا كوچك زاده گفت : تقاطع غیرهمسطح چهارراه مهدیه یزد با برآورد هزینه حدود45 میلیارد ریال به صورت تبادل زیرگذر و میدان احداث می شود .
وی افزود: هزینه اجرای این طرح حدود30 میلیارد ریال است كه از منابع درآمدی شهرداری تامین می شود ضمناًحدود 15 میلیارد ریال دیگر نیز صرف هزینه های جابجایی تاسیسات در این محل خواهد شد.
سخنگوی شورای شهر با اشاره به بهره برداری این تقاطع ظرف مدت 9 ماه آینده تصریح كرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح چهارراه مهدیه یزد یكی از عمده ترین و بزرگترین پروژه های عمرانی شهرداری یزد در سال جدید می باشد كه عملیات اجرایی آن در هفته گذشته آغاز شد قرار است همزمان با آن اصلاحات هندسی در محل چهارراه فاطمیه جهت حل مشكل ترافیكی در این محل نیز انجام شود..
وی ضمن بیان اینكه طول رمپ كلی آن 500 متربا ارتفاع 5/5 متراست كه درمسیر شهید بهشتی و منتظر قائم به اجرا در خواهد آمد افزود: از پروژه های مهم دیگری كه در سالجاری اجرا می شود پروژه احداث شبكه بلوار ولایت بین دروازه قرآن تا فرودگاه ، ساماندهی سید صحرا و پروژه اصلاحات مربوط به بلوار آزادگان و در آینده نزدیك شروع اجرا سه فرهنگسرا و تكمیل شبكه 30متری خاتم و همچنین تكمیل ادامه پروفسورحسابی و پل آن وغیره است.

 

یزدفردا