زمان : 28 Tir 1389 - 17:48
شناسه : 24369
بازدید : 1757
در راستای ویژه برنامه های هفته جوان نشست صمیمیانه سرپرست سازمان جوانان یزد با اعضای شورای شهر در راستای ویژه برنامه های هفته جوان نشست صمیمیانه سرپرست سازمان جوانان یزد با اعضای شورای شهر

 یزدفردا "در راستای ویژه برنامه های هفته جوان نشست صمیمانه سرپرست سازمان جوانان استان یزد به همراه جمعی از معاونین با اعضای شورای شهر در محل سالن شهید شایق این سازمان برگزار شد.
به گزارش " فائزه دهقان" خبرنگار و روابط عمومی سازمان جوانان استان یزد در ابتدای این نشست " محمد حسین پارساییان" به تشریح برنامه های واحد های مختلف سازمان جوانان استان یزد پرداخت.
وی با اشاره به تدوین سند توسعه فرابخشی امور جوانان اظهار داشت: سازمان جوانان با تدوین این سند در چشم انداز 20 ساله كشور تلاش می نماید در جهت همسویی و هماهنگی با سیاستهای كلان نظام و تغییر نگرش جامعه به جوانان و همچنین با درنظر گرفتن نیازهای اساسی و امكانات و محدودیت های ملی و منطقه ای، زمینه ی توانمندسازی و ارتقای همه جانبه آنان را فراهم نموده و از این طریق گامی اساسی در جهت تحقق اهداف چشم انداز بردارد.
سرپرست سازمان جوانان استان یزد با تاکید بر این که استان یزد به عنوان دومین استان در کشورشبکه فعالین ازدواج را افتتاح نموده است افزود: مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده، خدمات روانپزشكی، مشاوره ژنتیك و پزشكی و تسهیلات كانون پیوند مهر از مهمترین فعالیت های شبکه "شفا" استان یزد است.
"
میروکیلی " شهرداریزد با تقدیر از فعالیتهای سازمان جوانان در جهت تهیه و تنظیم سند حمایت خود را به منظور تهیه اطلس اوقات فراغت برای پیشبرد فعالیتهای اوقات فراغت اعلام نمود.
عمقی و عملیاتی شدن سند توسعه فرابخشی امور جوانان، لزوم استفاده از احادیث و بحث های قرانی درسند، نگاه ویژه به ارتقاء نقش نهادخانواده در سند و اهمیت اشتغال جوانان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مهمترین بحث های مطرح شده توسط اعضای شورای شهر بود.
گفتنی است نشست اعضای شورای شهر با حضور جوانان نخبه، برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت علی اکبر(ع) توسط شهرداری و بازدید اعضای شورای شهر از شبكه فعالین ازدواج از مهمترین مصوبات این نشست بود.

یزدفردا