زمان : 28 Tir 1389 - 00:29
شناسه : 24350
بازدید : 3919
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یزد اعلام کرد : مقام معظم رهبری به کتاب های آذریزدی عنایت خاصی دارند (سالگرد آذریزدی4) وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یزد اعلام کرد : مقام معظم رهبری به کتاب های آذریزدی عنایت خاصی دارند (سالگرد آذریزدی4)
یزدفردا "وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت : مقام معظم رهبری به کتابهای آذریزدی عنایت خاصی دارند .
 دکتر سید محمد حسینی در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد مهدی آذریزدی در یزد به ویژگی های این شخصیت فرهنگی پرداخت و افزود : مقام معظم رهبری در سفر به استان یزد یکی از مهمترین ویژگی های آذر یزدی را جذابیت قصه ها و داستان های تاثیرگذار او را اعلام نمودند.
وی گفت : آذر یزدی روح ناآرامی داشت که نمی خواست به روزمرگی بیافتد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه صبوری و بردباری از دیگر ویژگی های مهم آذر یزدی بود اظهار داشت : او با تولید آثار فاخر توانست خلاء های جامعه را پر نماید.
حسینی گفت : اگر کتاب های آذر یزدی در کشور جاودانه و ماندنی شد به خاطر جذابیت آثار وی بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد : شخصیت این نویسنده شهید باید به گونه ای معرفی شود تا برای جوانان و نوجوانان الگوی خوبی قرار بگیرد.
وی در ادامه خواهان معرفی بیشتر آثار مهدی آذر یزدی به جوانان و نوجوانان شد .
دکتر حسینی با بیان اینکه زحمات و خدمات فرهنگی آذر یزدی فراموش شدنی نیست تصریح کرد : قناعت و پشتکار باعث شد که آذر یزدی به نویسنده شهیری در جهان معرفی شود.
وی گفت : آثار او نشان می دهد که وی حلقه کلیدی ارتباط و اتصال نسل امروز با نسل و پشتوانه دیروز است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگر با اشاره به اینکه ما در معرض هجمه های تمام عیار دشمنان انقلاب اسلامی هستیم تصریح کرد : انواع سریال و بازی ها فکری و ذهن نسل جوان را نشانه گرفته است .
وی گفت : کوتاهی و کم کاری همه اقشار فرهنگی و دلسوختگان نظام در این زمینه گناه محسوب می شود.
وی تاکید کرد : همه دلسوزان نظام و اقشار فرهنگی وظیفه دارند در جلوگیری از انحراف جوانان به هجمه های دشمنان قدم جدی بردارند.

یزدفردا