زمان : 25 Tir 1389 - 01:59
شناسه : 24328
بازدید : 1865
نخستین نشست هم اندیشی روسای انجمن های روابط عمومی برگزار شد نخستین نشست هم اندیشی روسای انجمن های روابط عمومی برگزار شد
یزدفردا :محمد امامی :به مناسبت 25 اردیبهشت ماه هفتمین سالگشت درگذشت دکتر حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران، نخستین نشست هم اندیشی روسای انجمن های روابط عمومی کشور برای بررسی راه های همکاری و افزایش تعامل و ایجاد پیوندی عمیق تر با یکدیگر برگزار گردید.
 دکتر یحیی کمالی پور رییس دپارتمان ارتباطات دانشگاه پوردودر این نشست، دکتر یحیی کمالی پور رییس دپارتمان ارتباطات دانشگاه پوردو، طی سخنانی با اشاره به این مطلب که «روابط عمومی باید الگو باشد تا موثر واقع شود» تصریح کرد: انجمن های روابط عمومی باید چتری برای حمایت از روابط عمومی های کشور بگسترانند تا همگان در سایه آن آرامش پیدا کنند.
وی افزود: همه ما باید ضمن ایفای نقش فردی خود به جمع هم بیندیشیم تا بتوانیم به هدف واحد و حرفه ای خود دست پیدا کنیم.
دکتر کمالی پور گفت: با همت و خرد جمعی هر کاری شدنی است. اگر بخواهیم جزیره ای و با ذهنیت منفی عمل کنیم، هیچ گاه جهش حاصل نخواهد شد شاید پراکندگی بیشتر هم بشود.
رییس دپارتمان ارتباطات دانشگاه پوردو اظهار داشت: توسعه و پیشرفت زمانی به دست می آید که ما باورمان را عوض کنیم و بپذیریم که همه دارای توانمندی هایی هستند که سبب تعامل و هم افزایی بیشتر می شود.
وی با اشاره به این مطلب که همه مشکلات کشور ریشه فرهنگی دارند، تاکید کرد: تا نتوانیم با یکدیگر همکاری و تعامل کنیم و اعتماد دوجانبه ایجاد نشود موفق نخواهیم بود.
دکتر کمالی پور در پایان گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگری باید به دنبال اعتماد دوجانبه باشیم زیرا اعتماد اساس ارتباطات و دوستی ها است. روابط عمومی ها و رسانه ها وظیفه دارند این اعتمادسازی را انجام دهند.
شایان ذکر است در این نشست که به ابتکار انجمن متخصصان روابط عمومی و با حضور نماینده انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد برگزار شد، روسای انجمن های روابط عمومی ایران، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند و در رابطه با استمرار برگزاری این نشست به توافق رسیدند.

یزدفردا