زمان : 24 Tir 1389 - 01:34
شناسه : 24308
بازدید : 1373
به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار

سید ناصر امامی میبدی

فرماندار خاتم


سوم شعبان سالروز ولادت اسوه ایثار ، حماسه ، شجاعت و ایستادگی پیشوای آزادگان و عدالت خواهان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را به محضر مبارك حضرت بقیه ا... الاعظم مهدی موعود (عج) و نائب برحقش حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی ) و عموم ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت به ویژه به مردم مسلمان و انقلابی استان یزد و بالاخص به مردم سختكوش و متدین شهرستان خاتم تبریك و تهنیت عرض می نمایم .


بی شك فرارسیدن این روز بزرگ یادآور حماسه آفرینی و جانفشانی های پاسداران حریم حرمت قرآن و ولایت و مدافعان سختكوش و همیشه بیدار عرصه های نبرد و مشعل داران صحیفه تاریخ است این عزیزان مخلص همیشه هم پا و همدوش همرزمان خود بر دشمن پلید شوریدند و توانستند در طول هشت سال دفاع مقدس بر سر میثاق استوار خود با معمار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای در برابر زورگویان و مستكبران بایستند و با رشادت قله های بلند اخلاص و ایمان را فتح كنند.


اكنون ایران اسلامی علیرغم تمامی هجمه ها و دسایس گوناگون استكبار جهانی توانسته است در طول سی و یك سال حیات پرافتخار خود مدارج ترقی و پیشرفت را در ابعاد مختلف طی نماید . این مرهون تلاشها و مجاهدتهای بی ادعای پاسدارانی می باشد كه بعد از جنگ نیز در عرصه های مختلف امنیتی ، عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی و ... توانستند نقش ارزنده ای را ایفا نمایند.


در پایان اینجانب برخود لازم می دانم از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر پاسداران و بسیجیان جان بركف تقدیر و تشكر نموده و سلامتی و موفقیتشان را در خدمت به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حق تعالی مسالت نمایم .

یزدفردا