زمان : 24 Tir 1389 - 01:32
شناسه : 24307
بازدید : 1051
به مناسبت میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) و روزجانباز به مناسبت میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) و روزجانباز
سید ناصر امامی میبدی
فرماندار خاتم
چهارم شعبان سالروز ولادت پرچمدار بزرگ كربلا حضرت عباس بن علی (ع) است در این روز نوری دیگر به چهره هستی تابید و دلهای شیفتگان علی (ع) از شور و شوق لبریز شد میلاد با سعادت آن غیور مرد دشت كربلا را گرامی داشته و به یاد فداكاری و جوانمردیش این روز را پاس می داریم .


حضرت عباس (ع) الگوی تمام عیار جانبازان است كه همدوش با امام حسین (ع) در دشت كربلا بر علیه دشمنان اسلام و در راه ترویج فرهنگ ناب اسلامی و احیای ارزشها جنگید و قبل از شهادت به این درجه رفیع نائل گشت . جانبازان سالكانی هستند كه در طی طریق از كاروان شهادت جامانده و خدای سبحان چنین مقرر داشته كه مرغ روحشان چند صباحی دیگر در قفس تن و در حصار خاك باقی بماند و آنها شهیدان زنده ای هستند كه در میان ما و در حسرت وصال بسر می برند جانباز هیچگاه به شكایت از گذشته و حال خود زبان نمی گشاید صبر را پاس می دارد و همواره سرود دلنواز سرور شهیدان را می خواند كه می فرماید « الهی رضا برضائک و مطیعا لامرک و راضیه بقضائک ».

آری جانبازان حماسه آفرینانی بودند كه پرچم « لااله الا الله » را بر فراز كشور عزیزمان به اهتزاز درآورده و در طول 8 سال دفاع مقدس شرافت انسانی ملت بزرگ ایران را بیمه نمودند.

ملت بزرگ ایران بر شما جانبازان و فداكاران افتخار می كند و یاد شما همواره در تاریخ بشریت و اسلام بزرگ جاودان خواهد ماند.

اینجانب در پایان این روز بزرگ را به محضر امام زمان (عج) و نائب برحق ایشان ، بزرگ جانباز عرصه انقلاب حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و مردم غیور ایران بالاخص به جانبازان عزیز و خانواده های آنها تبریك و تهنیت عرض نموده و آرزوی سلامتیشان را از درگاه حق تعالی مسالت می نمایم .

یزدفردا