زمان : 23 Tir 1389 - 00:42
شناسه : 24274
بازدید : 2571
به کوشش واحد مطالعات و تحقیقات سازمان جوانان یزد؛ دومین نشست از سلسله نشست های حوزه مطالعات جوانان برگزار شد به کوشش واحد مطالعات و تحقیقات سازمان جوانان یزد؛ دومین نشست از سلسله نشست های حوزه مطالعات جوانان برگزار شد
به کوشش واحد مطالعات و تحقیقات سازمان جوانان استان یزد دومین نشست از سلسله نشست های تخصصی حوزه مطالعات جوانان با موضوع " مهارت؛ گذشته، حال، آینده " برگزار شد.
به گزارش " فائزه دهقان" خبرنگار و روابط عمومی سازمان جوانان در ابتدای این نشست " محمد شریفی" کارشناس واحد مطالعات و تحقیقات سازمان جوانان استان یزد با اشاره به این که "مهارت آموزی "از موضوعات مهمی است که باعث شده به عنوان اولویت اوقات فراغت جوانان جدی تلقی شود گفت: مهارت‌آموزي در جامعه امري ضروريست و با توسعه و آموزش آن بخشي از معضل بيکاري در جامعه مرتفع خواهد شد.
در ادامه مدیر کل آموزش فنی و حرفه¬ای استان یزد افزود: یکی از مهمترین دغدغه های کشورهایی که هرم سنی آن مانند ایران جوان بوده اشتغال است.
"محمد اکبرنژاد" اظهار داشت: بیشترین آمار بیکاران کشور مربوط به دانشجویان فارغ التحصیل دارای مدرک کاردانی به بالا می باشد و آینده نگری جامع حکم می¬کند که باید به این مسئله توجه شود.
" محمد اکبرنژاد" با اشاره به این که بیشترین آمار زندانیان استان یزد را جوانان بیکار تشکیل می دهند گفت: این مسئله ایجاب می کند که کشور باید به سویی برود که افراد از نظر توانمندی های یدی و فکری تقویت شوند.
گفتنی است این نشست در محل سالن شهید شایق سازمان جوانان و با حضور پژوهشگران ،کارشناسان ادارات و سازمان ها برگزار شد.