زمان : 18 Tir 1389 - 21:00
شناسه : 24208
بازدید : 1625
خبر اختصاصی یزدفردا: هیئت رئیسه جدید شورای شهر ابرکوه انتخاب شد خبر اختصاصی یزدفردا: هیئت رئیسه جدید شورای شهر ابرکوه انتخاب شد

خبر اختصاصی یزدفردا:

هیئت رئیسه جدید شورای شهر ابرکوه انتخاب شد

ابرکوه- خبرنگار یزدفردا:شورای شهر ابرکوه هیئت رئیسه جدید خود را شناخت.

در جلسه ای که در تاریخ 16تیرماه89 در دفتر فرماندار ابرکوه تشکیل شد محمد علی فاتحی عضو جدید شورا، طبق اساسنامه سوگندخورد .

در این جلسه که با حضور کلیه اعضاء شورای شهر برگزار شد و بعد از رأی گیری ،هیئت رئیسه جدید شورای شهر ابرکوه انتخاب شدند.

 بر اساس نتائج حاصله،

  • حاج محمود فلاحزاده به عنوان رئیس جدید شورای شهر ابرکوه

  •  محمد علی فاتحی  به عنوان نائب رئیس جدید شورای شهرابرکوه

  • سید نبی رسولی  به عنوان کار پرداز وسخنگوی شورای شهر ابرکوه

انتخاب گردیدند.

 همچنین با توجه به اینکه یکی از دو نماینده شورای شهردر شورای شهرستان، بواسطه حضور در سمت سرپرستی اداره تعاون شهرستان، از شورای شهر خارج شده بود وبا تصمیم اعضاء ،سید نبی رسولی به عنوان یکی از نمایندگان شورای شهر به شورای شهرستان راه پیدا نمود .

سخنگوی شورای شهر ابرکوه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار یزد فردا همچنین اذعان داشت:اولین جلسه شورای شهر ابرکوه نیز با هیئت رئیسه جدید در 17تیرماه 89 با حضور شهردار ابرکوه تشکیل شد وشرکت کنندگان در این جلسه با تأکید بر لزوم همدلی و صمیمیت، اظهار امیدواری نمودند که بتوان در راستای اهداف عالیه نظام اسلامی که خدمتگزاری به مردم یکی از اصول اساسی آن است گام برداشت.

شایان ذکر است انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر ابرکوه بواسطه قبول سرپرستی اداره تعاون توسط ناصر زارع عضو شورای شهر و خروج وی از شورا مدتها به تعویق افتاده بود که با معرفی محمد علی فاتحی عضو علی البدل شورا، بعنوان عضو جدید شورای شهر ابرکوه، مشکل انتخاب هیئت رئیسه جدید مرتفع گردید.


یزدفردا