زمان : 16 Tir 1389 - 01:33
شناسه : 24143
بازدید : 2602
در راستای ویژه برنامه های هفته جوان؛ نخستین نشست سازمان جوانان یزد با فرماندهان سپاه الغدیر و نیروی انتظامی برگزار شد در راستای ویژه برنامه های هفته جوان؛ نخستین نشست سازمان جوانان یزد با فرماندهان سپاه الغدیر و نیروی انتظامی برگزار شد

در راستای ویژه برنامه های هفته جوان؛

نخستین نشست سازمان جوانان یزد با فرماندهان سپاه الغدیر و نیروی انتظامی برگزار شد

یزدفردا "با توجه به فرار رسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، در همین راستا نشستی با هدف هماهنگی دستگاه های مرتبط با امور جوانان برای برگزاری ویژه برنامه های هفته جوان در استان یزد با فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه الغدیر برگزار شد.
به گزارش فائزه دهقان خبرنگارو روابط عومی سازمان جوانان؛در ابتدای این نشست" محمد حسین پارساییان" با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در رابطه با سازمان جوانان گفت: این سازمان براساس قوانین بالا دستی جایگاهی ستادی دارد.
وی با ارائه گزارش عملکرد سازمان جوانان استان یزد به واحد ستاد ساماندهی امور جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون بیست جلسه این ستاد برگزار شده که اکثر جلسات با حضور شخص استاندار بوده و بیش از 373 مصوبه مهم در حیطه جوانان را در برداشته است.
وی با تاکید بر این که به فضل الهی این ستاد در سال 88 رتبه نخست را در کشور کسب نموده است ابراز داشت: این نشان از اهتمام کلیه مدیران اجرایی استان در بحث های مرتبط با امور جوانان است.
وی تشکیل شبکه فعالین ازدواج(شفا) را به عنوان يك حركت عظيم فرهنگي نام برد و اظهار داشت: شبكه فعالين ازدواج استان يزد از آذر ماه سال گذشته افتتاح و فعاليت خود را شروع كرد و در حال حاضر در حوزه‌هاي برگزاري دوره‌هاي آموزشي، مشاوره، توليدات فرهنگي و تسهيلات در حال فعاليت مي‌باشد.
" محمدحسین پارساییان" با تاکید بر تدوین سند توسعه فرابخشی امور جوانان در استان یزد به عنوان نخستین استان در کشور افزود: سند توسعه فرابخشی امور جوانان، سندي راهبردي است كه با توجه به قابليت‌هاو محدوديتها؛ جهت‌گيري‌هاي اصلی، فعاليتها و همچنين اقدامات مهم محوري را در راستای برنامه های 11 گانه جوانان تبيين مي‌نمايد.
وی در پایان با اشاره به نزدیک شدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و با تاکید بر این که درهفته جوان یک روز به عنوان "جوان و امنیت" نامگذاری شده است حمایت و توجه این سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در زمینه برگزاری ویژه برنامه های این روز را خواستار شد.
در ادامه این نشست "سردار الله دادی" فرمانده سپاه الغدیر استان یزد یکی از دغدغه های اصلی ملت را مباحث مربوط به جوانان دانست و بر هدفدار نمودن برنامه ریزی های صحیح مرتبط با امور جوانان تاکید کرد.
" سردار علی اکبریان" فرماندهی نیروی انتظامی استان نیز با تاکید بر این که برنامه ریزی در زمینه امور جوانان نیازمند شناخت روحیات آن هاست ادامه داد: باید برنامه ریزی ها در راستای تحقق اهداف جوانان باشد.
گفتنی است برگزاری صبحگاه مشترک سپاه الغدیر و نیروی انتظامی به مناسبت بزرگداشت هفته جوان از مهمترین مصوبات این نشست بود.

یزدفردا