زمان : 15 Tir 1389 - 02:13
شناسه : 24138
بازدید : 3836
فرماندار شهرستان تفت خبر داد : ایجاد كریدور اختصاصی اطلاع رسانی در شهرستان تفت فرماندار شهرستان تفت خبر داد : ایجاد كریدور اختصاصی اطلاع رسانی در شهرستان تفت

فرماندار شهرستان تفت خبر داد : ایجاد كریدور اختصاصی اطلاع رسانی در شهرستان تفت


یزدفردا "قائم محمدی مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری در اولین نشست مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان تفت در سال جاری كه صبح روز دوشنبه مورخ 14تیرماه89 در محل اداره تعاون تفت برگزار شد به اهمیت بحث روابط عمومی از دیگاه اسلام و قرآن اشاره و از مسئولان روابط عمومی شهرستان تفت خواست تا در كارها رضای خدا را مورد نظر قرار دهند. وی ضمن یادآوری برخی از وظایف روابط عمومی ها براطلاع رسانی از خدمات دولت تاكید نمود.
فرماندار شهرستان تفت هم در این جلسه از راه اندازی كریدور اختصاصی اطلاع رسانی در این شهرستان خبر داد. وی نقش ارزنده و جایگاه روابط عمومی در جامعه بویژه در ادارات و سازمان ها اشاره و اطلاع رسانی از خدمات نظام و دولت را یكی از وظایف اصلی و مهم روابط عمومی ها عنوان نمود. فرماندار تفت به ضعف اطلاع رسانی موجود شاره و تشكیل این كریدور را با زیر مجموعه های خاص تعریف شده در قالب شورای هماهنگی روابط عمومی های این شهرستان را اقدام مناسبی برای جبران این مشكل بیان داشت. فرماندار تفت در ابتدای سخنان خود به 14 تیرماه سالروز ربوده شدن فرزند دلیر شیركوه حاج احمد متوسلیان كه از افتخارات این شهرستان می باشد و سه دیپلمات دیگر اشاره و این سردار رشید اسلام را از افتخارات این شهرستان عنوان نمود.
ابوئی مدیر امور برق تفت هم در این جلسه به روشهای نوین مصرف برق در تزئین اعیاد و جشنها با هدف اصلاح الگوی مصرف برق و کاهش پیک مصرف در شهرستان اشاره و به مقایسه تاثیر لامپهای رشته ای و لامپ فوق کم مصرف بر روی کابل، بررسی آماری روزهای مقارن با نیمه شعبان و ارائه راهکارهایی جهت تسریع در کاهش پیک بار، اصلاح مصرف روشنایی اعیاد پرداخت .مهندس ابوئی با توجه به تبعات منفی و خسارت های زیادی كه به دلیل عدم رعایت این موضوع در جشن ها صورت می گیرد از روابط عمومی ها خواست تا نسبت به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی استفاده از تزئینات جدید جشن ها با صرف انرژی کمتر و استفاده از مواد شبتاب در ترئین اعیاد همكاری نمایند. علی احمدیان مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت هم در ابتدای جلسه به برنامه ها و اقدامات انجام شده در خصوص روابط عمومی در این شهرستان اشاره و ضعف اطلاعاتی برخی از مدیران در مورد نقش ارزنده روابط عمومی ، مشكل ساختاری روابط عمومیها و كمبود امكانات و اعتبار را از جمله مهمك ترین مشكلات روابط عمومی های این شهرستان عنوان نمود. در این جلسه مسئولان روابط عمومی های ادارات این شهرستان به بیان مشكلات و نظرات خود ژرداختند و مقرر گردید در جهت اجرایی نمودن كریدور اطلاع رسانی در شهرستان شورای هماهنگی روابط عمومی های این شهرستان تقویت گردد.

یزدفردا