زمان : 17 Mordad 1385 - 01:01
شناسه : 2363
بازدید : 851
دومين جلسه برنامه‌ريزي و هماهنگي مراسم فصل نيايش به دعوت سازمان تبليغات اسلامي استان يزد دومين جلسه برنامه‌ريزي و هماهنگي مراسم فصل نيايش به دعوت سازمان تبليغات اسلامي استان يزد

در جلسه اعضاي ستاد نيايش استان يزد عنوان شد:

تاكيد بر بهره‌برداري معنوي و فرهنگي از ماه‌هاي رجب ، شعبان و رمضان

 

دومين جلسه برنامه‌ريزي و هماهنگي مراسم فصل نيايش به دعوت سازمان تبليغات اسلامي استان يزد و با حضور اعضاء در محل دفتر نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد تشكيل شد.

جلسه منزل ولي فقيه                                                                                  يزدفردا

به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي يزد: در اين جلسه حجه الاسلام صدوقي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با اشاره به اينكه ماههاي رجب، شعبان و رمضان از لحاظ مذهبي جايگاه خاصي دارند و حوادث بسيار مهمي از جمله ولادت حضرت علي عليه‌السلام، بعثت پيامبر اعظم صلي الله عليه و آله و ميلاد باسعادت حضرت مهدي (عج) در اين سه ماه واقع شده بر استفاده و بهره‌برداري و معنوي و فرهنگي از اين ايام پرفضيلت تاكيد كرد و در آستانه ولادت حضرت وليعصر (عج) گفت: مردم بايد با فلسفه انتظار و غيبت آن حضرت بيشتر آشنا شوند و در اين صورت جامعه از مشكلات و مفاسد جدا و اصلاح خواهد شد.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد به حضور مردم بويژه جوانان در برنامه معنوي اعتكاف در چند سال اخير اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: همه بايد اين ايام را بشناسند، قدر آنرا بدانند و عمل معنوي اعتكاف در آنها اثر بگذارد و جامعه براي ورود به ماه مبارك رمضان كه ماه خودسازي است آماده شود.

دراين جلسه، حجه الاسلام حسيني كوهستاني رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان يزد با گراميداشت سال پيامبر اعظم صلي الله عليه و آله و همچنين ياد و خاطره شهداي اخير فلسطين و لبنان هدف از برگزاري اين جلسه را بحث و تبادل نظر پيرامون برگزاري هر چه باشكوهتر برنامه‌هاي فصل نيايش عنوان كرد و گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده را ارائه داد. وي گفت: امسال نيز مراسم عبادي اعتكاف با حضور گسترده برادران و خواهران در بيش از 90 مسجد در سراسر استان يزد برگزار مي‌شود.

وي برگزاري همايش به استقبال مهدي (عج) در نيمه شعبان در شهرستانهاي استان را از ديگر برنامه‌هاي سازمان تبليغات اسلامي استان يزد بمناسبت فصل نيايش اعلام كرد.

يزدفردا