زمان : 19 Khordad 1389 - 22:09
شناسه : 23616
بازدید : 2791
معاون پشتیبانی استاندار تاكید كرد : مدیران و كارمندان نمونه در جشنواره شهید رجایی از دستگاه های برتر انتخاب می شوند معاون پشتیبانی استاندار تاكید كرد : مدیران و كارمندان نمونه در جشنواره شهید رجایی از دستگاه های برتر انتخاب می شوند

معاون پشتیبانی استاندار تاكید كرد :

مدیران و كارمندان نمونه در جشنواره شهید رجایی از دستگاه های برتر انتخاب می شوند


یزدفردا "معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار یزد گفت: انتخاب مدیران و كارمندان نمونه در جشنواره شهید رجایی در سطح استان و شهرستان از بین دستگاه های برتر صورت می گیرد.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی استانداری یزد، " عباسعلی رضایی" در دومین جلسه كارگروه تحول اداری،بهره وری و فناوری اطلاعات در سال 89 و اولین جلسه ستاد برگزاری جشنواره شهید رجایی عدالت در ارزیابی عملكرد دستگاه ها و ادارات استان و شهرستان ها را مهم ترین وظیفه مسئولین اجرایی و اعضای ستاد برگزاری این جشنواره عنوان كرد.
وی افزود: ستاد استانی جشنواره، كارگروه تحول اداری استان و اجرای قوانین ، بخش نامه ها و برگزاری مراسم از جمله وظایف این ستاد است.
رضایی محقق شدن شعارهای دولت در زمینه های عدالت گستری، مهرورزی و ارائه خدمات برتر نظام اداری را از جمله اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی برشمرد.
معاون استاندار افزود: این جشنواره همزمان با هفته دولت در تاریخ 4 شهریور ماه در سراسر كشور برگزار می شود.
وی گفت: در این جشنواره از سه دستگاه برتر استانی و 7 دستگاه برتر در هر شهرستان تقدیر به عمل می آید.
جشنواره شهید رجایی هر ساله همزمان با هفته دولت در سراسر كشور برگزار می گردد كه مسئولیت این ستاد در شهرستان ها به عهده فرماندار است.

یزدفردا