زمان : 19 Khordad 1389 - 00:37
شناسه : 23601
بازدید : 4960
واکنش یحیی زاده به مصاحبه تابش: ادامه فعالیت ایستگاه CNG در محدوده مرزی شهرستان‌های میبد و اردكان دروغ محض است. واکنش یحیی زاده به مصاحبه تابش: ادامه فعالیت ایستگاه CNG در محدوده مرزی شهرستان‌های میبد و اردكان دروغ محض است.

واکنش یحیی زاده به مصاحبه تابش:

ادامه فعالیت ایستگاه CNG در محدوده مرزی شهرستان‌های میبد و اردكان دروغ محض است.


یزدفردا "نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در پی انتشار خبر مربوط به “ مذاكره صورت گرفته با مسوولان كشور و استان برای حل مساله محدوده اردكان” در ایسنای یزد ابراز عقیده كرد:‌ ادامه فعالیت ایستگاه CNG در محدوده مرزی شهرستان‌های میبد و اردكان دروغ محض است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال یحیی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا منطقه یزد در انتقاد به اظهارات مطرح شده در خبر مذكور عنوان كرد: مصوبات شورای تامین استان نباید از جهت قانونی به این شكل منتشر شود.

وی افزود: آنچه در خبر مذكور در خصوص ادامه فعالیت ایستگاه CNG عنوان شده دروغ محض و معكوس واقعیت است.

یحیی‌زاده اظهار داشت: تصمیم قاطع دیگری در شورای تامین برای ایستگاه گرفته شده است كه اگر نیاز دیدند خودشان منتشر خواهند كرد.

این نماینده مجلس با اشار به مطالب عنوان شده در خبر گفت: این مطالب چیزی جز توهین به مردم نیست البته نمی‌دانم مصداق آن مردم اردكان هستند یا مردم میبد! خطاب به هر كدام كه باشد خلاف ادب است.

وی تصریح كرد: در فضایی كه با زحمت مردم متدین و فهیم میبد و اكثریت مردم متدین اردكان و همت و تلاش مسوولین میبدی از جمله شخص امام جمعه، فتنه‌ای كه بعضی‌ها به شكلی كه می‌پسندیدند برپا كرده بودند، متوقف شده بود، بیان این توهین‌ها آتش فتنه را دوباره شعله‌ور می‌كند كه قطعا مسوولیت آن به عهده افرادی است كه به این فتنه‌ها دامن می‌زنند.

یزدفردا