زمان : 19 Khordad 1389 - 00:33
شناسه : 23600
بازدید : 5086
 تابش در مذاکره با مسئولان مربوطه درخصوص مساله محدوده اردکان: بر راه اندازی چاه آب و ایستگاه CNG اردکان مطابق مصوبات شورای تامین استان که تاکنون معطل مانده گردید تاکید کرد تابش در مذاکره با مسئولان مربوطه درخصوص مساله محدوده اردکان: بر راه اندازی چاه آب و ایستگاه CNG اردکان مطابق مصوبات شورای تامین استان که تاکنون معطل مانده گردید تاکید کرد

مذاکره  تابش  با مسئولان مربوطه درخصوص مساله محدوده اردکان

یزدفردا "در مذاکره "تابش" با مسئولان مربوطه درخصوص مساله محدوده اردکان:بابی اعتمادی مردم اردکان درخصوص عدم اجرای کامل مصوبات شورای تامین استان و بدقولی مسئولان امر ،بیم حوادث نگران کننده ای میرود

به گزارش یزدفردا به نقل از دفتر نماینده اردکان :نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در مذاکره با برخی از مسئولان کشور،استاندار یزد ،معاونین و مدیران کل استان بر اجرای پروژه های عمرانی شهرستان و اجرای کامل مصوبات شورای تامین استان درخصوص مساله محدوده شهرستان اردکان تاکید نمود.
محمدرضا تابش در این مذاکرات تصریح نمود: نجابت و فرهنگ بالای مردم اردکان در همراهی با مسئولان امر و اعتماد به قولهای آنان که موجب آرامش فضای پرتنش گذشته گردید به هیچ وجه نباید باعث فراموشی بداخلاقی ها، توهین ها و هتاکی های عده ای گردد.وی با انتقاد از بدقولی مسئولان هشدار داد : این امر می تواند باعث بوجود آمدن حوادثی گردد که نشات گرفته از عمل نکردن مسئولان به قولها و تعهدات خود و به تبع آن عدم اعتماد مردم به آنها باشد.
منتخب مردم اردکان در خانه ملت بر راه اندازی چاه آب و ایستگاه CNG اردکان مطابق مصوبات شورای تامین استان که تاکنون معطل مانده گردید تاکید کرد.همچنین در این خصوص نماینده مردم اردکان در جلسه ای با مسئولان شهرستان موارد لازم را یادآور شد و خواستار همیت و وحدت مسئولان در خصوص حل مسائل فراروی شهرستان شد.
در همین رابطه عده ای از مردم اردکان در هنگام "ملاقات مردمی " نماینده مردم اردکان در محل دفتر وی حاضر شدند و خواستار اجرای پروژه های عمرانی شهرستان در اولین فرصت ممکن و جلوگیری از تخلفات عده ای در شهر همجوار گردیدند.
در همین حال بیانیه ای با عنوان جمعی از دوستداران اردکان منتشر گردیده که در بخشی از آن خطاب به نماینده مردم اردکان آمده است: ما از شما انتظار بیشتری نسبت به سایر مسئولان داریم چرا که معتقدیم و البته مطمئنیم توانایی شما در تمام عرصه ها خصوصاً، در مورد حل مناقشات مرزی اخیر بر همگان واضح و روشن است.اکنون باید با همتی مضاعف اردکان عزیز را نجات دهیم.
در ادامه آمده است: وقتی به کوچکی فکر و اندیشه دیگران می نگریم و اراده سترگ شما را می بینیم آنگاه است که انتظاراتمان افزایش می یابد. اکنون به حق یا نا حق بخشی از مردم اردکان شما را نیز به کم کاری و بعضاً مصلحت اندیشی متهم می کنند.
در پایان آمده است: انتظار داریم چون کوه استوار در مقابل شیطنت های گروهی جاهل و نابخرد بایستید تا برای همیشه در تاریخ اردکان ماندگار شوید و بدانید که مردم قدر زحمتکشان واقعی را می دانند.

یزدفردا "