زمان : 08 Khordad 1389 - 19:00
شناسه : 23406
بازدید : 3439
 نماینده یزد وصدوق:آمادگی خود را برای پشتیبانی از دستگاههای استانی برای تحقق اهداف استان اعلام کرد. در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان نماینده یزد وصدوق:آمادگی خود را برای پشتیبانی از دستگاههای استانی برای تحقق اهداف استان اعلام کرد.

نماینده یزد وصدوق در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان

 آمادگی خود را برای پشتیبانی از دستگاههای استانی برای تحقق اهداف استان اعلام کرد.


یزدفردا"مهندس اولیاء از مدیریت استان خواست با توجه به شعار امسال کار مضاعف تلاش مضاعف در جذ ب بموقع اعتبارات استانی تلاش لازم را داشته و از مصادیق تبعیت از رهبری باشند
به گزارش
یزدفردا بنابر اعلام دفتر نماینده مرد م یزد و صدوق:در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق ضمن اشاره به روند کاری برنامه پنجم توسعه در مجلس شورای اسلامی از حاضرین خواست با توجه به عضویت خود در کمیسیون تلفیق بررسی برنامه ، چنانچه نکته مهمی در این مورد دارند منعکس نمایند .
وی همچنین ضمن گلایه از ابلاغ دیر هنگام بودجه ، از دستگاههای اداری خواست پیشنهاد توزیع اعتبارات به تفکیک فصل  شهرستان براساس شاخص های برنامه به معاونت برنامه ریزی ارسال دارند و در این مورد خود پاسخگو باشند.
نماینده مردم یزد و صدوق در ادامه از مدیریت استان خواست با توجه به شعار امسال کار مضاعف تلاش مضاعف در جذ ب بموقع اعتبارات استانی ( اعم از بودجه سال گذشته و امسال) تلاش لازم را داشته و از مصادیق تبعیت از رهبری باشند.
وی همچنین ضمن اشاره به شروع سال سوم دوره نمایندگی و نقش و مسئولیت نمایندگان، عملکرد دوساله خود در مجلس مبنی بر اعتدال ، نگاه ملی و تعامل با مجلس و وزراتخانه ها را یاد آور شده و آمادگی خود را برای پشتیبانی از دستگاههای استانی برای تحقق اهداف استان اعلام کرد.
در این جلسه گزارشی از وضعیت و برنامه های صنعت برق و نهضت سواد آموزی توسط مسئولان مربوطه در استان ارائه گردید.

یزدفردا