زمان : 07 Khordad 1389 - 00:09
شناسه : 23389
بازدید : 3154
دکتر ولایتی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل:اعاده سیادت سیاسی ایران، برکت بزرگ انقلاب بوده است دکتر ولایتی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل:اعاده سیادت سیاسی ایران، برکت بزرگ انقلاب بوده است

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل در یزد :

اعاده سیادت سیاسی ایران، برکت بزرگ انقلاب بوده است


یزدفردا "مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در امور بین الملل گفت: در اهمیت آزادسازی خرمشهر ، همین بس که آن را می توان نقطه عطف اعاده سیادت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دانست.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد ، " علی اکبر ولایتی " ، در همایش " تا همیشه افتخار" افزود: آزاد سازی خرمشهر از الطاف خفیه دوران دفاع مقدس بود.
وی اظهار داشت: اعاده سیادت سیاسی ، برکت دیگر انقلاب اسلامی بود تا جائیکه همه ناراحتی قدرتهای بزرگ دنیا در این است که چرا نفوذ سابق را در ایران ندارند.
ولایتی با اشاره به ابعاد سیادت فرهنگی و علمی ایران، تصریح کرد: در برخی از حوزه های سند چشم انداز بیست ساله ، از زمان بندی پیش بینی شده، جلوتر هستیم.
استاندار یزد نیز در این همایش، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همه نفاق و کفر با هم متحد شده و در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی صف آرائی کرده و جنگ را تحمیل کردند.
"محمدرضا فلاح زاده" اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) فرمول جنگ را از تکنولوژی به علاوه انسان به فرمول خدا به اضافه انسانهای الهی، تاکتیک و تکنولوژی موجود تغییر دادند.
وی افزود: این فرمول، همان فرمول کاربردی در نبرد بدر و عاشورا بود.
استاندار یزد ادامه داد: با وجود انسانهای الهی بود که عملیاتهای ثامن الائمه ، بیت المقدس و فتح المبین رقم خورد.
فلاح زاده همچنین از شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) و معلم اخلاق حضرت آیت الله مشکینی (ره) که با حضور خود در قرارگاه عملیات آزاد سازی خرمشهر به رزمندگان اسلام، روحیه می دادند، یاد کرد.
وی تصریح کرد: وظیفه ما در آن روز انجام تکلیف الهی و اطاعت از ولی امر مسلمین بود و امروز نیز وظیفه ما، کسب اطاعت از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در راستای رضایت الهی است.

یزدفردا