زمان : 04 Khordad 1389 - 22:01
شناسه : 23332
بازدید : 5943
 انتصاب مهندس اولیاء به عنوان عضو کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حکم رییس مجلس شورای اسلامی صورت گرفت : انتصاب مهندس اولیاء به عنوان عضو کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با حکم  رییس مجلس شورای اسلامی صورت گرفت :

 انتصاب مهندس اولیاء به عنوان عضو کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز


یزدفردا "نماینده مردم یزد طی حکمی از طرف ریاست مجلس شورای اسلامی به عضویت کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد
پس از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص نماینده مردم یزد از وضعیت قاچاق کالا در کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی، طی احکامی از طرف دکتر لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی اعضای کمیته تحقیق و تفحص منصوب شدند.
در بخشی از این حکم خطاب به مهندس اولیاء آمده است:
به موجب این حکم به جنابعالی ماموریت داده میشود به عنوان عضو هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نسبت به این وظیفه مهم اقدام نمایید.
بدیهی است دستگاه های ذیربط بر اساس مفاد ماده (201) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را بعمل آورده و کلیه مدارک ومستندات و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.
لازم بذکر است کمیته مذکور پس از تحقیق و تفحص در مورد عملکرد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گزارش نهایی خود را به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد کرد.

یزدفردا