زمان : 23 Ordibehesht 1389 - 00:50
شناسه : 23133
بازدید : 2669
سرپرست سازمان جوانان یزد: جوانان یزدی قابلیت درخشیدن در جشنواره ملی جوان ایرانی را دارند سرپرست سازمان جوانان یزد: جوانان یزدی قابلیت درخشیدن در جشنواره ملی جوان ایرانی را دارند

سرپرست سازمان جوانان یزد:

جوانان یزدی قابلیت درخشیدن در جشنواره ملی جوان ایرانی را دارند

یزدفردا:" محمد حسین پارسائیان" در نشستی که با حضور معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد وجمعی از مسئولین دستگاه های فرهنگی برگزار شد گفت: به فضل الهی جوانان استان یزد می توانند در جشنواره ملی جوان ایرانی خوش بدرخشند.
به گزارش " فائزه دهقان"خبرنگار سازمان جوانان استان یزد وی اظهار داشت: نخستين جشنواره حضرت علي اكبر (ع) در سال 87 در دو سطح استاني و ملي و در 11 بخش برگزار شد، که در سال اول برگزاري جشنواره از 33 نفر در سطح استانی تجليل شد و 5 نفر به مرحله ملي راه يافتند که 1 نفر از این جمع به عنوان كشاورز جوان و چهره ملي شناخته شد.
سرپرست سازمان جوانان یزد با اشاره به روند برگزاری جشنواره ملی جوان ایرانی در سال 89 افزود: این جشنواره در 13 بخش اصلی فیلم، ادبیات و طنز، رسانه، هنرهای تجسمی، طلبه جوان، کشاورز و روستایی جوان، جوان با توانائیهای خاص، مخترع و مبتکر، موسیقی، فعالیت های اجتماعی جوان، هنرهای نمایشی، قرآن و جوان ، بخش کارآفرینی و یک بخش جنبی با عنوان جوان ایرانی مقیم خارج ازکشور برگزار خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: تمامی جوانان نخبه و واجد شرایط علاقه مند برای شرکت در جشنواره ملی جوان ایرانی که در محدوده سنی 14 تا 29 سال هستند، می توانند با مراجعه به سایت جشنواره ملی جوان ایرانی و یاسایت سازمان جوانان ثبت نام و در این جشنواره شرکت نمایند.
در ادامه این نشست معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری جشنواره ملی جوان ایرانی را کاری بسیار پسندیده دانست و گفت: بدون شک جوانان استان یزد نیز می توانند در بخش های مختلف این جشنواره حرفی برای گفتن داشته باشند.
مفیدی اظهار داشت: وظیفه همه ما این است که در راستای شناسایی ،حمایت ،پیگیری و ارسال مدارک جوانان نخبه استان به دبیرخانه جشنواره ملی جوان ایرانی تمام تلاش های خود را انجام دهیم.
لازم به ذکر است در این نشست که با حضور تنی چند از مسئولین دستگاه های فرهنگی برگزار گردید، حاضرین درخصوص نحوه اطلاع رسانی جوانان نخبه و فعالین فرهنگی و اجتماعی جهت حضور و ثبت نام در جشنواره ملی جوان ایرانی به تبادل نظر پرداختند.

یزدفردا