زمان : 20 Ordibehesht 1389 - 19:08
شناسه : 23079
بازدید : 2058
طي چند سال اخیر؛ رشد سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی در مهریز قابل توجه بوده است طي چند سال اخیر؛ رشد سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی در مهریز قابل توجه بوده است

طي چند سال اخیر؛

رشد سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی در مهریز قابل توجه بوده است

یزدفردا: رئیس اداره كار و امور اجتماعی شهرستان مهریز گفت: رشد سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی در مهریز طی چند سال اخیر قابل توجه بوده است.

سیدحسین سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یزدفردا در مهریز اظهار داشت: اداره كار و امور اجتماعی شهرستان مهریز در سال 74 فعالیت خود را آغاز كرد و پس از تكمیل كادر پرسنلی خود در حال حاضر تمامی امور حوزه زیر پوشش خود را انجام می‌دهد.
وی افزود: این اداره متشكل از واحدهای روابط كار، اشتغال، بازرسی كار، بیمه بیكاری، امور اجتماعی و مجموعه ورزشی كارگران است و فعالیت‌های اداری و ورزشی حوزه شهرستان مهریز را زیر پوشش قرار داده است.
سالاری خاطرنشان كرد: اداره كار شهرستان مهریز هم‌اكنون كار خدمات‌رسانی به 3 هزار و 946 كارگاه و بالغ بر 5 هزار 632 كارگر را بر عهده دارد.
وی عنوان داشت: حل و فصل اختلافات بین كارگران و كارفرمایان،مشاوره و راهنمایی كارگران و كارفرمایان در قانون كار و آیین‌نامه‌های فنی و ایمنی، انجام امور مربوط به تسهیلات اشتغالزایی بنگاه‌های كوچك و زودبازده به منظور تولید اشتغال، برقراری مقرری بیمه بیكاری در صورت از دست رفتن شغل كارگران، بازرسی از كارگاه‌های زیر پوشش به منظور اجرای صحیح مقررات قانون كار و آیین‌نامه‌های ایمنی و بهداشتی، بازرسی از حوادث ناشی از كار، بازرسی از وضعیت اشتغال اتباع بیگانه، ثبت‌نام در مشاغل سخت و زیان‌آور و بازرسی و تهیه گزارشات لازم به منظور ارائه به كمیته استانی، توزیع بن‌های كارگری و معرفی كارگران برای استفاده از زیارتگاه‌ها و تفرجگاه‌های كشوری، فعالیت‌های ورزشی مجموعه ورزشی كارگران و فعالیت‌های عمرانی، توسعه، تعمیر و تجهیز مجموعه ورزشی كارگران از مهم‌ترین خدماتی است كه این اداره به كارگران شهرستان ارائه می‌دهد.
سالاری افزود: بدیهی است با رشد سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی شهرستان، حجم فعالیت‌های این اداره نیز از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده و امید است بتوانیم گام‌های موثری در جهت رفع نیازهای شهرستان و خدمت هرچه بهتر به ارباب رجوع برداریم.
رئیس اداره كار و امور اجتماعی مهریز خاطرنشان كرد: تكمیل پروژه مجموعه ورزشی كارگران مشتمل بر دو فاز نیز از دیگر اهداف اداره كار و امور اجتماعی شهرستان است كه هر ساله با تخصیص اعتبارات طرح در حال پیشرفت است.
وی یادآور شد: در سال 88 سالن چند منظوره ورزشی تكمیل شد و در هفته دولت به بهره‌برداری رسید همچنین تجهیز سالن بدنسازی و خرید وسایل بدنسازی پاركی با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال انجام شد كه علاوه بر برگزاری فعالیت‌های ورزشی در فاز اول، فعالیت‌های داخل سالن نیز در این مجموعه برگزار و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

یزدفردا