زمان : 20 Ordibehesht 1389 - 19:02
شناسه : 23078
بازدید : 12742
دکتر مسلمين ريیس دانشگاه آزاد واحد يزد در مراسم بزرگداشت روز معلم : بايد در رابطه با جذب اساتيد متعهد و متخصص جوان فعاليت بيشتر كنيم دکتر مسلمين ريیس دانشگاه آزاد واحد يزد در مراسم بزرگداشت روز معلم : بايد در رابطه با جذب اساتيد متعهد و متخصص جوان فعاليت بيشتر كنيم

دکتر مسلمين ريیس دانشگاه آزاد واحد يزد در مراسم بزرگداشت روز معلم :

بايد در رابطه با جذب اساتيد متعهد و متخصص جوان فعاليت بيشتر كنيم


یزدفردا" محمد كاظم وكيل :دکتر مسلمین رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مراسم بزرگداشت روز معلم که در سالن اجتماعات باغ مشیرالممالک در شامگاه 13 اردیبهشت89 برگزار شد ضمن اظهار مطلب فوق گفت: به حمدالله واحد یزد توانسته است در سال گذشته در جنبه های مختلف صاحب برتری شود که از جمله آن پذیرش دانشجویانمان در مقاطع بالاتر، کسب رتبه های برتر پژوهشی و دانشجویی در سطح منطقه و کشور، کسب 4 مقام تیم رباتیک در مسابقات بین المللی ربوکاپ ایران و .. بوده است.
دکتر مسلمین ادامه داد : در حوزه عمرانی نیز واحد یزد تا چند ماه آینده شاهد افتتاح 12 هزار و پانصدمترمربع فضای آموزشی و 6 هزار مترمربع فضای فرهنگی است که این نیز دسترنج تلاش همه دانشگیان خصوصاً اساتید و کارکنان می باشد.
ريیس واحد یزد در ادامه جذب اساتید متعهد و متخصص و جوان را از جمله اولویت های دانشگاه برشمرد و گفت : واحد یزد در حال حاضر با حدود 9500 دانشجو و 160 عضو هیأت علمی دارای نسبت 1 به 60 ، استاد و دانشجو است و این نشان دهنده آن است که هنوز راه برای رفتن و تلاش زیاد داریم و می بایست اولویت جذب را بر استادان متعهد و متخصص جوان بگذاریم چرا که هر جوانی که جذب کنیم نه تنها دانشگاه از آن بهره می برد بلکه با این عمل چراغ خانه ای را نیز روشن نموده ایم و این وظیفه همه ماست.
دکتر مسلمین همچنین در سخنرانی خود ضمن اشاره به اندیشه ها و رفتار سیاسی استاد مطهری خواستار الگو قرار دادن منش این استاد برجسته شد.
همچنین در این مراسم دکتر علی سلطانی بنیانگذار واحد یزد نیز که بیش از یک ربع قرن هدایت دانشگاه را بر عهده داشت گفت : بیش از 37 سال پیش این استاد فرزانه(شهید مطهری) را ملاقات کردم و تا به امروز هرگز آن را از یاد نمی برم و از همان ابتدا تا امروز شیفته منش و بزرگواری ایشان شدم، و معلمی یعنی همین ، یعنی اثر بخشی، سازندگی روحی، و امروز ما معلمان امانت دار مهمی هستیم که باید وظیفه خود را به انجام برسانیم .
دکتر سلطانی ادامه داد :توصیه من این است که به سمت خدا نظر داشته باشیم و برای او با عشق و ایمان کار کنیم و با قراردادن عمرمان در طبق اخلاص برای رضای خدا به فکر سازندگی بیشتر روح باشیم.
همچنین دکتر میرجلیلی معاون آموزشی دانشگاه نیز در این مراسم به ارائه گزارش عملکرد حوزه معاونت آموزشی در چند سال گذشته پرداخت و از جمله فعالیتهای شاخص این حوزه را جذب اعضای هیأت علمی مورد نیاز، ایجاد دانشکده طراحی پارچه و لباس، توجه به تحصیلات تکمیلی، ایجاد ارتباط با صنایع و ... عنوان کرد.
در پایان نیز
همچنین اساتید
 به عنوان اساتید برتر سال 88 برگزیده و از دست دکتر مسلمین ريیسو دکتر سلطانی بنیانگذار و اعضای هیأت رئیسه واحد یزد لوح سپاس دریافت نمودند.


یزدفردا