زمان : 20 Ordibehesht 1389 - 18:29
شناسه : 23076
بازدید : 2742
سال89در گزارش اخیر وزارت كشور؛ معرفی باحجاب ترین سال پس از انقلاب سال89در گزارش اخیر وزارت كشور؛ معرفی باحجاب ترین سال پس از انقلاب

در گزارش اخیر وزارت كشور؛

معرفی باحجاب ترین سال پس از انقلاب


یزدفردا:در پی اصرار نمایندگان عضو كمیسیون فرهنگی یكی از معاونین وزیر كشور در گزارشی كه تاكنون شاخص های آن برای نمایندگان مشخص نشده تاكید كرده است كه سال 88 به رغم گزارش و اخبار موجود در رسانه ها، نسبت به سالهای پس از انقلاب بهترین سال در حوزه عفاف و حجاب بوده است.
به گزارش شیعه آنلاین به نقل از جهان، وزارت كشور در گزارشی عجیب و قابل تامل اعلام كرد كه سال 88 بهترین سال در حوزه عفاف و حجاب بوده است.


گفته می‌شود این گزارش پس از آن به نمایندگان مجلس ارائه شد كه در ماههای اخیر نمایندگان به صورت جدی خواهان اجرای قانون عفاف و حجاب شده بودند و نسبت به اجرا نشدن چهار ساله این قانون از وزارت كشور به عنوان متصدی و مجری اصلی انتقاد كرده بودند.


در پی اصرار نمایندگان عضو كمیسیون فرهنگی یكی از معاونین وزیر كشور در گزارشی كه تاكنون شاخص های آن برای نمایندگان مشخص نشده تاكید كرده است كه سال 88 به رغم گزارش و اخبار موجود در رسانه ها، نسبت به سالهای پس از انقلاب بهترین سال در حوزه عفاف و حجاب بوده است.


گفتنی است این گزارش سوال برانگیز باعث شد تا نمایندگان، خواستار حضور وزیر كشور در كمیسیون فرهنگی شوند.

یزدفردا