زمان : 20 Ordibehesht 1389 - 18:15
شناسه : 23074
بازدید : 2587
در پی اقدامات عده ای اجیر شده؛ دفاع علماى افغانستان از ایران در پی اقدامات عده ای اجیر شده؛ دفاع علماى افغانستان از ایران

در پی اقدامات عده ای اجیر شده؛

دفاع علماى افغانستان از ایران



یزدفردا:حجت به منظور روشنگری نسبت به اقدامات و توطئه های عده ای اجیر شده اظهار داشت: در حال حاضر صدها تن به عناوین مختلف در بمبارانهای هوایی نیروهای ناتو كشته می شوند، چرا برای دفاع از این افراد بی گناه چنین راهپیمایی های به راه انداخته نمی شود؟!
به گزارش یزدفردا" شماری از علمای دینی افغانستان می‌گویند: كسانی كه آشوب های اخیر رادر كابل برضد ایران سازماندهی می کنند، بازیچه بیگانگانی هستند كه خواستار تفرقه میان مسلمانان هستند.

علمای افغانستان تاکید کردند که مسایل دیپلماتیک و مشكلات میان كشورها از طریق دولت های آنان حل می گردد نه از طریق آشوب و برهم زدن نظم جامعه.

صدای افغان در این باره نوشت: آیت الله سید محسن حجت یکی از از علمای دینی كشور افغانستان می گوید: درپشت سازماندهی اعترضات اخیر، كشورهای غربی كه هیچگاهی خواستار روابط حسنه میان كشورهای اسلامی نیستند، دست دارند تا از این طریق به نفع شان استفاده كنند.

به گفته 
آیت الله حجت، راهپیمایی ها باید در چهارچوب اخلاقی و انسانی صورت بگیرد و كسانیكه شعارهای غیراخلاقی سرمی دهند، آنان مدافع مردم نیستند، بلكه كسانی هستند كه برای بدست آوردن امتیازهای مادی ازكشورهای غربی چنین حركت های را براه می اندازند

وی خاطر نشان كرد: درصورتی كه مردم ما هوشیاری خود را حفظ نكنند و تحت احساسات قرار گرفته و از سوی افراد سوء استفاده گر تحریك شوند، ممكن است در ایران نیز اتباع این كشور در برابر مهاجرین افغان حركت هایی انجام دهند.

 
آیت الله حجت به منظور روشنگری نسبت به اقدامات و توطئه های عده ای اجیر شده اظهار داشت: در حال حاضر صدها تن به عناوین مختلف در بمبارانهای هوایی نیروهای ناتو كشته می شوند، چرا برای دفاع از این افراد بی گناه چنین راهپیمایی های به راه انداخته نمی شود؟!
ایشان در ادامه خاطر نشان کردند: متاسفانه حکومت افغانستان آنچنان که باید قدرت كامل را بر اداره امور ندارد. رسانه ها بدون دخیل نمودن سلیقه های شخصی شان، باید حقایق را به مردم بیان نمایند و بی مورد به طرفداری از جناح و حزب خاصی نپردازند
.

یزدفردا