زمان : 20 Ordibehesht 1389 - 17:43
شناسه : 23068
بازدید : 4507
آیت الله مبشر کاشانی: به یقین در تهران زلزله نمی‌آید آیت الله مبشر کاشانی: به یقین در تهران زلزله نمی‌آید

آیت الله مبشر کاشانی:

به یقین در تهران زلزله نمی‌آید


یزدفردا "االان که در أیام فاطمیه به سر می‌بریم، مردم عزاداری خود را عظیم تر از سابق انجام دهند، ان شاءالله این احتمال برطرف خواهد شد. البته همان طور که اشاره شد امنیت تهران با دعای حضرت صدیقه طاهره برقرار است و جای هیچگونه نگرانی نیست.


به گزارش شیعه آنلاین، حضرت آیت الله شیخ «خلیل مبشر کاشانی» از مراجع عظام تقلید در پایان درس خارج فقه خود که در حسینیه مرحوم حضرت آیت الله «مرعشی نجفی» و با حضور جمع زیادی از فضلاء و روحانیان برگزار شد، به تحلیل شایعه اخیر زلزله در تهران پرداخت و ضمن رد وقوع زلزله در تهران افزود: اگر آن شایعه صحت و مستند صحیحی داشته باشد، به برکت حضرت زهرا (س) این احتمال برطرف خواهد شد. ما یقین داریم که با دعای حضرت صدیقه طاهره (س)، امنیت تهران برقرار است.

گفتنی است نظر فوق از آنجا حائزاهمیت است که این مرجع تقلید، از اساتید برجسته اخلاق و عرفان اسلامی نیز به شمارمی‌رود و از محضر پرفیض عرفای نامداری چون حضرات آیات عظام «بهاءالدینی»، سید «عبدالکریم کشمیری»، شیخ «جعفر مجتهدی» و «آقافخرتهرانی» کسب فیض نموده است.

حضرت آیت الله «مبشر کاشانی» درپایان با اشاره به عنایات حضرت زهرا (س) به مردم ولایی تهران خاطرنشان کرد: زلزله در تهران از نگاه روایات محتمل است اما زمان آن معلوم نیست. درزمان‌های گذشته نیز بعضی بزرگان در عالم رویا و مکاشفه خبردارشده‌اند که در تهران زلزله خواهد شد و در مکاشفه دیگری دیدند که حضرت زهرا (س) دست‌های مبارک خود را به طرف آسمان بالا برده و دعا می‌فرمایند که خدایا عذاب را ازمردم تهران بردار، زیرا این مردم برای حسین من عزاداری می‌کنند.

این روحانی برجسته در ادامه افزود: الان که در أیام فاطمیه به سر می‌بریم، مردم عزاداری خود را عظیم تر از سابق انجام دهند، ان شاءالله این احتمال برطرف خواهد شد. البته همان طور که اشاره شد امنیت تهران با دعای حضرت صدیقه طاهره برقرار است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

یزدفردا