زمان : 20 Ordibehesht 1389 - 16:20
شناسه : 23055
بازدید : 4801
کمیته کارگری شهرستان مهریز در هفته کار گر چه کرد!(به همراه گزارش تصویری) کمیته کارگری شهرستان مهریز در هفته کار گر چه کرد!(به همراه گزارش تصویری)

کمیته کارگری شهرستان مهریز در هفته کار گر چه کرد!(به همراه گزارش تصویری)


یزدفردا:بمناسبت فرا رسیدن هفته کارگر (5 الی 11 اردیبهشت) از سوی کمیته کارگری شهرستان جلسه ای با حضور رئیس اداره کار و امور اجتماعی ، دفتر امام جمعه شهرستان ، معاونت فرمانداری ، حوزه بسیج اداری نبی اکرم ، سازمان تبلیغات ، پایگاه شهدای کارگر و نماینده کارفرمایان ( ابوالفضل رمضانی زاده و محمدعلی امینی) در محل اداره کار و امور اجتماعی شهرستان مهریز برگزار گردید .
سالاری رئیس اداره کار و امور اجتماعی بمنظور خیر مقدم به مسئولین و مدیران شرکتها و تبریک هفته کارگر به تلاشگران عرصه کار و تولید به اهمیت هفته کارگر و ارج نهادن به ارزش کار و تولید اشاره نمود و انتخاب این کمیته به عنوان کمیته برتر از سوی کمیته ارزیابی شهرستان را به اعضاء تبریک گفت.
و عنوان نمود هرچند برگزاری مناسبتهای این هفته درخور انتظار مقام و ارزش کارگران نیست ، ولی با حداقل امکانات سعی بر آن می شود که بنحو مطلوبی بزرگداشت این هفته در شهرستان مهریز انجام گیرد .
سپس وی عملکرد سال گذشته کمیته کارگری را برای اعضاء تشریح نمود و ضمن تشکر از اعضاء و زحمات همکاران با ابراز رضایت از مراسم سال گذشته عنوان نمود :کلیه برنامه های پیش بینی شده علی رغم نبود اعتبار و بودجه لازم صرفاً با حمایتهای اعضاء و صاحبان حرف و مشاغل بطور 100% محقق گردید و تأثیر مطلوبی در افزایش روحیه و نشاط کارگران وخانواده های آنان داشت.
وی با اشاره به بازدید از خانواده های کارگرانی که در جبهه کار و تولید سلامت خود را از دست داده اند خاطر نشان کرد حضور کمیته کارگری در میان آنان موجب دلگرمی خانواده های آنان می باشد .
وی افزود: هفته کارگر از 5 تا 11 اردیبهشت ماه تعیین گردیده و سال جاری نیز به سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری شده است .

غبار روبی از گلزار شهدای گمنام در هفته کارگر

این مراسم در روز سه شنبه مورخ هفتم اردیبهشتماه89 با حضور فرماندار ، نماینده امام جمعه و مسئولین شهرستان و اعضاء کمیته کارگری و پایگاه شهدای کارگر بمنظور تجلیل از مقام شامخ شهدای کارگر برگزار گردید .


دیدار از خانواده آسیب دیدگان و مصدومین واحدهای صنعتی
بازدید از خانواده اسماعیل رضا اسماعیلی حادثه دیده شرکت سیمان بوهروک (پیمانکاری پارس عسکر) که در این مراسم حجه الاسلام پور رضوی ضمن آرزوی شفاء عاجل و بهبودی کامل نامبرده از خداوند متعال مسئلت نمود .


 1- سنگبری گلستان (10) نفر
 2- سنگبری برلیان (10) نفر
 3- شرکت شیشه شیرکوه ایمن (35) نفر
 4- شرکت درخت الماس سبز (500) نفر
بازدید و با اهدای یک شاخه گل از خدمات ارزشمند این عزیزان قدردانی بعمل آمد

- برنامه ریزی به منظور شرکت کارگران در مسابقه تیر اندازی با تفنگ بادی توسط ناحیه مقاومت بسیج و حوزه اداری نبی اکرم

1- محمد زارع خورمیزی
 2- سیدمهدی حسینی
 3- مهدی برزگری

1- علی رمضانی
 2- یاسر رنجبر
 3- حجت نعیمی
4- سیدمهدی راستی

 5- عباسعلی چپدان


 برگزاری مسابقه چهل حدیث درباره همّت ، تلاش ، کار ، کوشش و نکوهش تنبلی از حضرات معصومین (ع)

گفتنی است :اعضاء کمیته کارگری شهرستان مهریز را افراد زیر تشکیل می دهند :

یزدفردا