زمان : 19 Ordibehesht 1389 - 21:01
شناسه : 23040
بازدید : 4644
اختتامیه نمایشگاه کاریکاتور و نقشه های تاریخی خلیج فارس اردکان+گزارش تصویری اختتامیه نمایشگاه کاریکاتور و نقشه های تاریخی خلیج فارس اردکان+گزارش تصویری

اختتامیه نمایشگاه کاریکاتور و نقشه های تاریخی خلیج فارس اردکان+گزارش تصویری

یزدفردا "نمایشگاه خلیج فارس در اردکان که در برگیرنده تعدادی از کاریکاتورها و نقشه های تاریخی با موضوع خلیج فارس بود،پنجشنبه 16اردیبهشت ماه 89 با برپایی برنامه اختتامیه به پایان رسید.
در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام دیداری امام جمعه محترم اردکان ضمن بازدید از نمایشگاه از زحمات و تلاش های اعضاء انجمن چارسوق کویر در برپایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر نمود.
مراسم  اختتامیه با حضور  اسعدی معاون اداری - مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دشتی رئیس کانون سردفتر داران کشور و خانم حایری ریاست اداره ارشاد اردکان برگزار گردید.

در ابتدای این برنامه  ملاحسینی دبیر انجمن چارسوق کویر ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و ارائه گزارشی از روند برپایی نمایشگاه سخنانی در ارتباط با اهمیت و جایشگاه پرداختن به بحث خلیج فارس بیان نمود.
سپس اسعدی معاون اداره کل ارشاد یزد ضمن تمجید از حرکت انجمن چارسوق کویر در برپایی این نمایشگاه در اردکان، اعلام آمادگی نمود که این نمایشگاه با حمایت اداره کل ارشاد یزد در سایر شهرستانهای استان نیز برپا گردد.
 دشتی نیزدر سخنان کوتاه خود از اینکه موضوعات ملی نیز توسط جوانان علاقمند چارسوق کویر مورد توجه قرار می گیرد، ابراز خرسندی کرد و خواستار توجه بیشتر مسولان و حمایت های آنان از این فعالیت ها شد.

شایان ذکر است که نمایشگاه خلیج فارس با به نمایش گذاشتن بیش از 35 کاریکاتور و 60 نقشه تاریخی از خلیج فارس به همت انجمن چارسوق کویر اردکان و با مشارکت موسسه سحاب و خانه کاریکاتور ایران به مناسبت روز ملی خلیج فارس از 10 لغایت 16 اردیبهشت ماه در محل نگارخانه شفق اردکان برپا بود.


گزارش تصویری:


















یزدفردا