زمان : 15 Ordibehesht 1389 - 20:54
شناسه : 22954
بازدید : 3914
یکی از شهرداران سابق یزد در پاسخ به اظهارات مهندس کوچک زاده در شورای شهریزد :در آن سایت به نام جنابعالی هیچ اشاره ای نشده بود و می توانستید با سكوت آبروی خود و دیگران را نبرید. یکی از شهرداران سابق یزد در پاسخ به اظهارات مهندس کوچک زاده در شورای شهریزد :در آن سایت به نام جنابعالی هیچ اشاره ای نشده بود و می توانستید با سكوت آبروی خود و دیگران را نبرید.

یکی از شهرداران سابق یزد در پاسخ به اظهارات مهندس کوچک زاده در شورای شهریزد :

در آن سایت به نام جنابعالی هیچ اشاره ای نشده بود و می توانستید با سكوت آبروی خود و دیگران را نبرید.



هفته نامه بشارت نو در شماره اخیر خود مطلبی را تحت عنوان : ماشين‌هاي مكانيزه‌ي شهرداري یزد را بفروشيم و جارو بافقي بخريم؟! که حاوی گزارشی از شورای اسلامی شهریزد بود منتشر نمود که تحت همین عنوان در یزدفردا نیز منتشر شد ،که درقسمتی آن آمده بود :
از دیگر بحث‌های حاشیه‌ای سیصد و سی و ششمین جلسه‌ی علنی شورای شهر صحبت‌های كوچك‌زاده راجع به مطلب یكی از سایت‌ها بود.

كوچك‌زاده بیان كرد: در یك مجلس ختم، یكی از شهرداران سابق یزد را دیدم و خطاب به او گفتم كه شهرداری كه نتواند پدر خانمش كه فردی مستضعف است را جایی مشغول به كار كند گزینه‌ی خوبی برای شهردار شدن نیست.

وی ادامه داد: این سایت معلوم الحال عین حرف‌های من را منتشر كرده و حتی یك سری چیزهای دیگر هم به آن اضافه كرده است. به شما می‌گویم افرادی كه انتظار داشتند به عنوان شهردار یا عضو شورای شهر انتخاب شوند و نشدند بالاخره یك سوسه‌ای می‌آیند. كوچك‌زاده خطاب به اعضای شورای شهر گفت: از اعضای شورای شهر خواهش می‌كنم خودشان را كنترل كنند و نگذارند مسایل شورای شهر از بیرون هدایت شود و همه ما را جهنمی كنند!

وی همچنین در زمینه توضیح خواستن سازمان بازرسی در مورد گرفتن بیش از 50 ساعت اضافه‌كاری اعضای شورای شهر گفت: باید بین اعضایی كه وقت می‌گذارند با كسی كه فقط 50 ساعت در جلسه شركت می‌كند تفاوتی باشد.



در واکنش به مطلب فوق یكی از شهرداران سابق یزد که در اظهارات  مهندس کوچک زاده به ایشان اشاره شده بود پاسخ کوتاهی را خطاب مهندس کوچک زاده عضو شورای اسلامی شهریزد به یزدفردا  ارسال نموده ،که با رعایت امانت عین مطلب ارسالی منتشر می شود . 


آقای كوچك زاده عزیز:

1- در مطلب منتشر شده در آن سایت به نام جنابعالی هیچ اشاره ای نشده بود و می توانستید با سكوت آبروی خود و دیگران را نبرید.
2- فرمایش شما در یك جلسه خصوصی به عنوان سمبل "یك دفاع بد" مطرح بود و البته قرار نبود در آن سایت به قول جنابعالی معلوم الحال نیز منعكس شود و من از انتشار آن گله مندم.
3- آیا به نظر شما "معلوم الحال" بودن عیب است و افراد باید به فراخور جهت باد و تبعیت از اكثریت سمت و سوی خود را تغییر و حال خود را به صورت روزانه تنظیم و به قول امروزی ها "آپدیت" نمایند .
 4- با توجه به اینكه شما از جهنمی شدن می ترسید ، بنا بر این فرض می كنیم انسان راستگوئی هم هستید. حال سؤال این است كه آیا تلاش یرای شهردار شدن و عضویت در شورای شهر هم عیب است؟ اگر چنین باشد شما كه معیوب ترید.

 5- آیا بر مبنای استدلال شما فردی كه بتواند علاوه بر پدر خانمش سایر افراد و اشخاص مستضعف را نیز مشغول به كار كند ، گزینه‌ی خوب تری برای شهردار شدن نیست؟

 6- بنده اختلاف شورا و شهردار و انعكاس نامناسب بخش هایی از آن به لایه های بیرونی را خصوصاً در این شرایط سخت به مصلحت نمی دانم و با تأكید بر آن كه آقای مهندس میروكیلی را در حال حاضر بهترین و مناسبترین گزینه می دانم ، بیشتر سؤالات صحیح مطرح شده را ناشی از اشكالات سیستمی حاكم بر مدیریت شهری می دانم كه متأسفانه زمان زیادی است مغفول مانده و اشكال آن به شخص شهردار و عملكرد وی مرتبط نیست.

 7- در آن مجلس ختم بنده چندین بار از ارائه پاسخ به سؤال شما و اعلام نظر خودداری و بر ادامه سكوت تأكید كردم و پس از اصرار شما مبنی بر اعلام نظر بر اساس وجدان نكاتی را گفتم و مطالبی را شنیدم.

یزدفرداا