زمان : 14 Ordibehesht 1389 - 22:00
شناسه : 22930
بازدید : 2142
برگزاری همایش نكوداشت مقام معلم در یزد برگزاری همایش نكوداشت مقام معلم در یزد

برگزاری همایش نكوداشت مقام معلم در یزد


یزدفردا "همایش نكوداشت مقام معلم با حضور مشاور رئیس جمهور در امور روحانیان، استاندار یزد، مدیران دستگاههای اجرایی و فعالان عرصه تعلیم و تربیت در محل سالن تربیت معلم شهید پاكنژاد یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد عالیقدر آیت الله علامه شهید مرتضی مطهری(ره)، هفته معلم را به معلمین استان تبریك گفت و اظهار داشت: معلمی شغل انبیاء است و افتخاری است كه نصیب هر كس نمی شود. وی با بیان این كه اسلام توجه خاصی به علم و معلم دارد و تعلیم را مختص به زمان، مكان و جنسیت خاصی نكرده است به ویژگی های معلمین یزدی پرداخت و گفت: انگیزه قوی برای تعلیم، صبر و شكیبایی در برابر سختی ها، قدرت مدیریت، قدرت بیان و قلم خوب، نظم و پشتكار مداوم و اخلاص در عمل از ویژگی های معلمان خدوم یزدی است.
استاندار یزد اقدامات دولت در سال 88 در جهت خدمت رسانی به فرهنگیان را خوب ارزیابی كرد و گفت: تصویب ایجاد دانشگاه فرهنگیان، جذب 5 هزار معلم پرورشی، فراهم شدن بستر ادامه تحصیل فرهنگیان در دانشگاه پیام نور، تقویت نقدینگی صندوق های قرض الحسنه فرهنگیان از جمله اقداماتی می باشد كه توسط دولت صورت پذیرفته است.
وی افزود: اگر امروز استان یزد شخصیتهای بزرگ، متدین، ولایتمدار و شریف را به كشور معرفی كرده است به واسطه آموزه های دینی اساتید و معلمان سترگ در حوزه های علمیه، دانشگاهها و مدارس است.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین بی ریا، مشاور رئیس جمهور در امور روحانیان به ایراد سخنرانی پرداخت و سپس از معلمان نمونه استان تجلیل شد.

البته نام معلمان نمونه مورد تجلیل قرار گرفته طبق روال در دسترس رسانه قرار نگرفته است!!!

یزدفردا