زمان : 14 Ordibehesht 1389 - 01:02
شناسه : 22915
بازدید : 4955
استاندار یزددر مراسم رژه و صبحگاه نیروی انتظامی استان یزد:امنیت و آموزش ،بسترهای لازم توسعه پایدار است استاندار یزددر مراسم رژه و صبحگاه نیروی انتظامی استان یزد:امنیت و آموزش ،بسترهای لازم توسعه پایدار است

استاندار یزددر مراسم رژه و صبحگاه نیروی انتظامی استان یزد:امنیت و آموزش ،بسترهای لازم توسعه پایدار است


یزدفردا:استاندار یزد گفت: امنیت و آموزش بسترهای لازم برای توسعه پایدار و همه جانبه است.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمدرضا فلاح زاده" در مراسم رژه و صبحگاه نیروی انتظامی استان یزد که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در محل فرماندهی انتظامی استان ، برگزار شده بود، با اشاره به دو حدیث «انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق» و« انی بعثت معلما» که از حضرت رسول اکرم(ص) روایت شده است، اظهار داشت: حضرت امیرالمومنین علی (ع) نیز ذوالفقار در دست، با کفار و منافقین می جنگیدند و در عین حال به مسلمانان درس می آموختند.
وی افزود: کتاب شریف نهج البلاغه و منشور حکومتی حضرت علی (ع) به مالک اشتر بخشی از درسهای امیرالمومنین به همگان است.
فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود، نقش معلمان در دوران ددفاع مقدس را نقشی ممتاز توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: معلمان در دوران دفاع مقدس با درس گرفتن از مکتب علوی در جبهه ها حضور یافته و علاوه بر ستیز با دشمن ، با برپائی کلاسهای درس، با جهل و بی سوادی نبرد می کردند.
استاندار، آموزش و پرورش استان یزد را در دو حوزه تعلیم و تربیت سرآمد استانهای دیگر دانست و ادامه داد: در استان یزد، کمترین میزان چالش و آسیبهای اجتماعی وجود دارد و این مساله مهم مرهون تلاش معلمان مخلص این استان علم پرور و عالم پرور است.
وی همچنین با اشاره به فرازهایی از پیام تسلیت حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری (ره)گفت: امام راحل عظیم الشان(ره) این القاب را تنها در وصف این شخصیت والامقام به کار بردند بنا براین بر ماست که نسل جدید را با شخصیت و آثار استاد علامه شهید مطهری(ره) آشنا سازیم.
بر اساس این گزارش، از جمعی از معلمان پیشکسوت و تاثیرگذار استان در این مراسم تجلیل شد.
استاندار یزد، همچنین از یگانهای حاضر در میدان، سان دید و نیروهای انتظامی استان با رژه در مقابل جایگاه ، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.



یزدفردا