زمان : 13 Ordibehesht 1389 - 23:06
شناسه : 22907
بازدید : 3815
از 20 اردیبهشت ماه آغاز می شود؛ مرحله سوم طرح جمع آوری اطلاعات خانوار از 20 اردیبهشت ماه آغاز می شود؛ مرحله سوم طرح جمع آوری اطلاعات خانوار

از 20 اردیبهشت ماه آغاز می شود؛ مرحله سوم طرح جمع آوری اطلاعات خانوار

یزدفردا "استاندار یزد در جلسه برنامه ریزی مرحله سوم طرح جمع آوری اطلاعات خانوار که با حضور فرمانداران و جمعی از مدیران استان در محل سالن حمیدیا برگزار شد از آغاز مرحله سوم طرح جمع آوری اطلاعات خانوار از بیستم اردیبهشت سال جاری همزمان با سراسر کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد در این نشست با اشاره به مراحل تدوین و قانونی شدن این طرح گفت: طرح هدفمند کردن یارانه ها توسط دولت به مجلس ارائه شد و با تصویب آن در مجلس به صورت قانون، لازم الاجرا گردید.
محمد رضا فلاح زاده ادامه داد: برای اجرایی شدن طرح هدفمند کردن یارانه ها می بایست اطلاعات خانوارها جمع آوری می شد که در این زمینه طی دو مرحله در دو سال گذشته اقدام لازم به عمل آمد.
وی افزود: بنابر اطلاعات موجود قریب به 14 هزار خانوار در استان هنوز نتوانسته اند در این طرح ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: به منظور اتمام مرحله ثبت نام خانوارها در این طرح ملی از بیستم اردیبهشت لغایت دهم خرداد ماه بیش از 16 پایگاه اطلاع رسانی در سراسر استان مشغول به فعالیت می باشند.
وی افزود : در این مرحله فرم های پیش نویس را از طریق دفاتر پستی، دفاتر ICT و سایت اینترنتی دریافت کرده و پس از تکمیل از طریق سایت اینترنتی www.yaraneh.amar.org.ir آن را وارد کنند.
استاندار به همکاری فرمانداری ها، اداره پست، ثبت احوال و دفاتر ICT مخابرات در این مرحله اشاره کرد و بر اقدام خانواده ها جهت ثبت نام در زمان تعیین شده تاکید کرد.
گفتنی است بر اساس برنامه پیشبینی شده، مرحله چهارم طرح جمع آوری اطلاعات خانوار به منظو ر اصلاح اطلاعات ارائه شده توسط هر خانوار نیز از یازدهم خردادماه سال جاری به مدت چهل روز در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

یزدفردا