زمان : 12 Ordibehesht 1389 - 22:19
شناسه : 22884
بازدید : 4985
از  اعضای تيم رباتيك دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد به واسطه کسب مقام قهرماني و نايب قهرماني پنجمين دوره مسابقات بين‌المللي ربوکاپ آزاد ايران 2010 تقدیر شد از اعضای تيم رباتيك دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد به واسطه کسب مقام قهرماني و نايب قهرماني پنجمين دوره مسابقات بين‌المللي ربوکاپ آزاد ايران 2010 تقدیر شد

از  اعضای تيم رباتيك دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد

 به واسطه کسب مقام قهرماني و نايب قهرماني پنجمين دوره مسابقات بين‌المللي ربوکاپ آزاد ايران 2010 تقدیر شد

یزدفردا :" امين عربي"دکتر مسلمین در تقدیر و تشکر از زحمات اعضای تیم رباتیک گفت: باید به گونه ای کار شود که به خودباوری علمی برسیم.
 
به گزارش خبرنگار روابط عمومي دانشگاه؛ در این نشست دکتر ناطقی معاون پژوهشی واحد یزد در ابتدا از زحمات دکتر مسلمین ریاست واحد تقدیر نمود.
همچنین مهندس جناب زاده سرپرست تیم رباتیک و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پیرامون رتبه های اخیر و سالهای گذشته تیم گزارشی ارائه نمود و در ادامه کمبودهای موجود را نبود آزمایشگاه و مرکز تحقیقات رباتیک و عدم رشته مکانیک در واحد عنوان کرد.
 در ادامه جلسه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد پیام تبریک دکتر مظاهری ریاست منطقه چهار و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در شورای منطقه را قرائت نمود.
همچنین دکتر مسلمین افزود : با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به کرسی های نظریه پردازی باید گفت، این کرسیهای نظریه پردازی مختص به رشته های علوم انسانی نیست و حتی علوم پایه و فنی مهندسی را نیز شامل می شود؛ باید به گونه ای کار شود که به خوباوری علمی برسیم که برای رسیدن به درجات بالا نیازمند تجربه و مطالعه و صرف زمان لازم می باشیم.

یزدفردا