زمان : 12 Ordibehesht 1389 - 19:09
شناسه : 22866
بازدید : 2616
آیین تودیع و معارفه سر پرست مخابرات شهرستان یزددر محل دفتر مدیر مخابرات شهرستان یزد برگزار شد آیین تودیع و معارفه سر پرست مخابرات شهرستان یزددر محل دفتر مدیر مخابرات شهرستان یزد برگزار شد

آیین تودیع و معارفه سر پرست مخابرات شهرستان یزددر محل دفتر مدیر مخابرات شهرستان یزد برگزار شد

یزدفردا"آیین تودیع و معارفه سرپرست مخابرات شهرستان یزد با حضور مهندس مقوم مدیر عامل ، اعضای هیئت مدیره ، روسای مراكز تلفن شهرستان یزد و جمعی از مسئولان شركت در محل دفتر مدیر مخابرات شهرستان یزد برگزار شد.
در این آیین ، مهندس مقوم،مهندس صیادی مدیر سابق مخابرات شهرستان یزد را یكی از مدیران پركار مخابرات استان برشمرد و برای وی آرزوی توفیق روز افزون و سربلندی نمود و از مهندس نظری خواست تا با تلاش بیش از پیش خدمت به مردم را در كسوت مدیر جدید مخابرات شهرستان یزد،پیشه خود سازد.

در ادامه صیادی ضمن خیرمقدم به حاضران، گوشه ای از عملكرد مخابرات شهرستان را برشمرد و در پایان از كلیه كاركنان شركت تشكر و قدردانی كرد.

همچنین مهندس نظری سرپرست جدید مخابرات شهرستان یزد با اشاره به همت مضاعف و كار مضاعف كه از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، اظهار امیدواری كرد تا در چنین سالی خدمات بهینه تری را به مردم شهرستان یزد ارائه كند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از خدمات چندین ساله صیادی تقدیر و تشكر شد. ضمناً لوح تقدیری از طرف كاركنان مخابرات شهرستان تهیه شده بود كه به مدیر سابق مخابرات شهرستان یزد تقدیم شد.

شایان ذكر اینكه، صیادی 4 سال سكانداری مدیریت مخابرات شهرستان یزد را بر عهده داشت كه پس از بازنشسته شدن سكان مدیریت را به مهندس نظری كه پیش از این رئیس اداره پشتیبانی شهری بود سپرد.

یزدفردا