زمان : 10 Ordibehesht 1389 - 01:03
شناسه : 22820
بازدید : 2575
به رياست استاندار يزد برگزار شد؛ستاد مديريت بحران استان به رياست استاندار يزد برگزار شد؛ستاد مديريت بحران استان

به رياست استاندار يزد برگزار شد؛ستاد مديريت بحران استان


یزدفردا""ستاد مديريت بحران استان يزد به رياست استاندار و با حضور اعضاي اين ستاد در محل سالن حميديا استانداري يزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،  " محمد رضا فلاح زاده " در اين نشست با اشاره به ابلاغ، تخصيص، تامين و پرداخت اعتبارات مرحله اول خشكسالي به استان گفت: دستگاه هاي اجرايي بايد با جذب حداكثر اعتبارات و هزينه كرد آن در برنامه هاي پيش بيني شده در راستاي خدمت به مردم تلاش كنند.
وي افزود: مديران دستگاه هاي استان يك نفر را به عنوان مدير بحران دستگاه خود به دفتر بازسازي و حوادث غير مترقبه استانداري معرفي كنند.
فلاح زاده گفت: اختلاف زياد دماي شب و روز، وسعت جغرافيايي،كم آبي، سرمازدگي، خشكسالي و وجود چاه هاي خشك موجب شده تا ستاد خشكسالي كشور عنايت ويژه اي به مناطق كويري و جنوب شرق كشور داشته باشد.
وي ضمن قدرداني از اقدامات و فعاليت هاي دفتر بازسازي و حوادث غير مترقبه استان بررسي مشكلات، آسيب ها و خسارات ناشي از خشكسالي در استان را ضروري دانست و بر تهيه و ارائه گزارش توليدي از فرايند اجرايي پروژه هاي عمراني و صنعتي دستگاه ها و انعكاس آن در رسانه ها تاكيد كرد.
استاندار يزد از تكميل مطالعات طرح تامين آب از شمال غرب به جنوب شرق كشور و همچنين انتقال آب از خليج فارس به مناطق كويري خبر داد.
در اين نشست اعضا به بيان ديدگاه هاي خود پرداخته و در پايان تصميمات لازم اتخاذ گرديد.

یزدفردا