زمان : 05 Ordibehesht 1389 - 15:57
شناسه : 22686
بازدید : 8393
حجت الاسلام و المسلمین رستگاری از علماء و روحانیون شهرستان تفت دار فانی را وداع گفت حجت الاسلام و المسلمین رستگاری از علماء و روحانیون شهرستان تفت دار فانی را وداع گفت

حجت الاسلام و المسلمین رستگاری از علماء و روحانیون شهرستان تفت دار فانی را وداع گفت

یزدفردا " حجت الاسلام و المسلمین حاج سید کاظم رستگاری روحانی از سلسله جلیله سادات طباطبایی فراشاهی و عالم مشهور تفت و اسلامیه روز جمعه به دیدار معبود شتافت.
پیکر پاک این عالم وارسته و روحانی بزرگوار و مردمی دیروز شنبه پس از اقامه نماز توسط آیت ا... مدرسی امام جمعه حومه شرقی یزد طی مراسم باشکوهی و باحضور اقشار مختلف مردم ، روحانیون و اهالی منطقه تشییع و در اسلامیه تفت بخاک سپرده شد.
حجت الاسلام و المسلمین رستگاری بیش از نیم قرن به تبلیغ و ترویج احکام و فرائض دینی در منطقه سانیج و اسلامیه از توابع شهرستان تفت اشتغال داشت و پس از طی یک دوره بیماری سر انجام در سن 82 سالگی به دیدار معبود شتافت . وی از روحانیون بنام و با نفوذ منطقه بود که در صحنه های مختلف اجتماعی و انقلابی حضور فعال داشت.


گفتنی است :سید محمد رستگاری که ضمن تحصیل علوم دینی در سمت مسئول ارتقاء فرهنگ مطالعه مفید اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد  فعالیت دارد یکی از فرزندان صالح  این بزرگوار بوده که بدینوسیله این ضایعه را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت می گوئیم

یزدفردا