زمان : 04 Ordibehesht 1389 - 23:05
شناسه : 22679
بازدید : 3105
استاندار يزد:احياي امر به معروف و نهي از منكر از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي است استاندار يزد:احياي امر به معروف و نهي از منكر از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي است

استاندار يزد:احياي امر به معروف و نهي از منكر از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي است


یزدفردا:استاندار يزد گفت: احياي امر به معروف و نهي از منكر يكي از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي است و در اسلام تمام خوبي ها جزو معروفات و تمام بدي ها جزو منكرات است كه بر اين اساس امر به معروف و نهي از منكر در بر گيرنده كل آيين اسلام مي باشد.
به گزارش واحد دریافت خبریزدفردا به نقل از روابط عمومي استانداري يزد، محمد رضا فلاح زاده در اولين نشست شوراي فرهنگ عمومي استان در سال 89 كه با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ، ائمه جمعه استان، فرمانداران و اعضاي شوراي فرهنگ عمومي استان در محل دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد برگزار شد اظهار داشت: توجه ويژه به احياي فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر، ترويج فرهنگ جهاد ، شهادت و ظلم ستيزي، گسترش فرهنگ نماز و كسب مقامات عالي علمي از جمله در زمينه هاي دانش هسته اي، نانو تكنولوژي و علوم فضايي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.
وي مطالعه دقيق مهندسي فرهنگي و تغيير رفتارها، بررسي همايش چهره هاي مفاخر و جلوه هاي ويژه، برگزاري جشنواره فيلم قرآني فجر استان و شروع برنامه ريزي همايش بزرگ "سيد بزرگوار و شيخ اعظم" حضرت آيت الله سيد محمد كاظم يزدي و آيت الله شيخ عبدالكريم حايري يزدي را از برنامه هاي شوراي انقلاب فرهنگي در سال جاري برشمرد.
استاندار در بخش ديگري از سخنانش افزود:8 سال دفاع مقدس عصاره و چکیده فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و نهضت عاشوراست كه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، بر اهمیت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقاء ارزشهای دینی و انقلابی تأکید فرمودند.
وی با اشاره به نام گذاري سال 89 به عنوان سال"همت مضاعف و كار مضاعف" توسط مقام معظم رهبري (مدظله العالي) خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید رهنمودهایی در خصوص صنعت، تولید، سرمایه گزاری ،توجه به تولید داخلی و توزیع، داشته اند که باید به آنها توجه ویژه نمود.
فلاح زاده بر تبليغ، ترويج و حمايت از قانون هدفمندكردن يارانه ها تاكيد كرد و اجراي اين قانون را كاري فرهنگي، اقتصادي و زير بناي توسعه كشور دانست.


یزدفردا


یزدفردا